main image
 448    1401/02/07

حکایت کوچه اختر و ساکنان دیو صفت اش

رفع برخی محدودیت ها برای میرحسین

به گزارش ماهستیم؛ طی دوازده سال گذشته اخبار و گزارش های متعدد درباره وضعیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی منتشر شده است؛ گزارش های غلط رسانه های معاند از یک سو و شایعات اعضای خانواده از سوی دیگر شرایطی را از حصر خانگی برای مخاطب فارسی زبان ترسیم می کند که گویی نظام ج.ا.ا تمام امکانات لازم و مورد نیاز را از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دریغ کرده و آنها را در شرایط بسیار بدی نگهداری و مراقبت می کند.

اگرچه از حجم انبوه اخبار و گزارش های غلط سال های گذشته کم شده اما وارونه نمایی و دروغ پردازی همچنان در گزارش های مربوط آنها به چشم می خورد. میرحسین موسوی و مهدی کروبی علیرغم خیانت به ملت و کشور اما در فاصله این سال ها از بهترین امکانات علی الخصوص در حوزه پزشکی برخوردار بوده است.

به تازگی خبر رسیده که تمام محدودیت فیزیکی از محل سکونت میرحسین موسوی برداشته شده است. تصور می کنید که واکنش میرحسین موسوی نسبت به این موضوع  چه بوده!؟ او با کمال وقاحت اعلام کرده است که من یا آزاد هستم که در آن صورت می دانم که صلاح است با چه کسانی ملاقات کنم یا اینکه آزادی های قانونی را ندارم!».

یعنی شما تصور کنید فردی را که مسئول بروز اغتشاش ها، ناامنی و قتل هموطنان در کشور بوده همچنان از روی طلبکاری با مردم سخن می گوید، تصمیم اخیر درباره شرایط حصرخانگی اگرچه با استقبال هواداران و حامیان میرحسین موسوی مواجه شده اما بدون شک موجب یاس و ناامیدی خیل عظیمی است که منتظر اجرای عدالت درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.

حوادث خردادماه سال 1388 شروع اتفاقاتی بود که تا دی ماه به درازا کشید و مقدمه آشوب‌هایی شد که پس از دوازده سال هنوز کشور از گزند تبعات آن همچون تحریم‌های فزاینده و فضای دوقطبی رهایی نیافته است.

گفتنی است بنابر گزارش های رسمی، از صبح امروز محدودیت های فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی در خیابان پاستور رفع شده تا رفت‌وآمد برای همسایه ها نیز تسهیل شود؛ با این حال اصل مراقبت از وی با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب یا اقدام خلاف قانون همچنان برقرار است./تمام