main image
 38    1403/02/19

خاله نیکا شاکرمی و سالومه سیدنیا به جان هم افتادند

کار به دادگاه کشیده می شود

به گزارش ماهستیم؛ روز چهارشنبه 30 شهریور ماه، جسد نیکا شاکرمی در حیاط ساختمانی در محله امیر اکرم پیدا شد، موضوع بلافاصله به کلانتری منطقه اطلاع داده می شود و اکیپ‌های تخصصی به محل اعزام و متوجه می‌شوند که متوفی از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

به دنبال این حادثه برخی اعضای خانواده نیکا شاکرمی در ارتباط با رسانه های بیگانه اعلام می کنند که او توسط ماموران حکومتی به قتل رسیده! از جمله می توان به خاله نیکا شاکرمی اشاره کرد، او در یک فایل صوتی به تلویزیون BBC فارسی اعلام می کند که نیکا شاکرمی توسط ماموران حکومتی به قتل رسیده است.

ایدا شاکرمی

ایدا شاکرمی

با گذشت حدود دو سال از خودکشی نیکا شاکرمی و در شرایطی که افکار عمومی و محافل خارج از کشور، برای این قبیل هوچی‌گری‌ها اهمیتی قائل نیستند، حالا جنجال‌آفرینان در حال افشاگری و انتقام از یکدیگر هستند. لازم به ذکر است پیشتر آیدا شاکرمی، خواهر نیکا شاکرمی نسبت به سوء استفاده آتش شاکرمی واکنش نشان داده بود.

سوء استفاده آتش شاکرمی از پرونده فوت نیکا شاکرمی به قدری مشمئز کننده است که سالومه سیدنیا، مجری سابق تلویزیون من وتو نیز نسبت به سوء استفاده آتش شاکرمی واکنش نشان داده است.

سالومه سیدنیا اینستاگرام

سالومه سیدنیا در تازه ترین یادداشت خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به سوء استفاده آتش شاکرمی از پروندده خودکشی نیکا شاکرمی نوشته است: « دنیا حساب و کتاب دارد. پست آتش شاکرمی، که من را هرزه پولی خوانده بود بعد از شکایت ام به اینستاگرام حذف شد. الان هم در استوری ها به مردم ایران توهین های زشتی کرده که اونم ریپورت دادم، امیدوارم بقیه هم ‌ریپورت کنند تا صفحه این موجود ریاکار و دروغگو زودتر بسته بشه و کمتر از خون نیکا شاکرمی سو استفاده کنه!».

درگیری و جنجال میان این دو نفر چنان بالا گرفته که آتش شاکرمی، خاله نیکا شاکرمی برای اقدام حقوقی علیه سالومه سیدنیا دست به کار شده و دنبال یک وکیل کارکشته در لندن می گردد! او در یک استوری اینستاگرام از مخاطبان می خواهد تا اگر یک وکیل خوب در لندن می شناسند، معرفی کنند./تمام

آتش شاکرمی اینستاگرام