main image
 238    1401/09/07

خانواده حسین رونقی افکار عمومی را فریب دادند

آن دو پای شکسته کجاست!؟

به گزارش ماهستیم؛ زندانیان سیاسی و امنیتی با انتشار اخبار دروغ تلاش دارند تا ضمن اعمال فشار به دستگاه قضائی کشور، توجه رسانه ها و افکار عمومی را جلب کنند. این رویه زندانیانی چون نرگس محمدی، نسرین ستوده، محمد نوری زاد و حالا حسین رونقی است.

همچنان که مطلع هستید روز گذشته حسین رونقی با قید وثیقه از زندان آزاد شد. مخالفان جمهوری اسلامی ایران اقدام دستگاه قضائی کشور در اعطای آزادی موقت را به مثابه پیروزی می دانند؛ این در حالی است که حسین رونقی برای بررسی و پیگیری پرونده پزشکی از زندان آزاد شده است.

حدود دو ماه پیش اعضای خانواده حسین رونقی ادعا کرده بودند که ماموران امنیتی ضمن ضرب و شتم هر دو پای او را شکسته اند و حال عمومی او رو به وخامت است! پس از چندی که هشتگ آزادی حسین رونقی در شبکه های اجتماعی پُر بازدید شد، اعضای خانواده در اقدام تامل برانگیز ادعا کردند که ماموران اداره اطلاعات در اقدامی از قبل برنامه ریزی شده به دنبال حذف فیزیکی حسین رونقی هستند و برای همین او را به بیمارستان دی منتقل کرده اند! این موضوع سبب شد تا عده ی از فریب خوردگان مقابل بیمارستان دی اقدام به برگزاری تجمع کنند که نتیجه آن مشخص بود!  

انتشار تصاویر حسین رونقی در بیمارستان بیش از هر چیز واقعیت های پشت پرده را به نمایش گذاشت؛ از شکستگی هر دوپا خبری نیست،  اعتصاب غذایی هم در کار نبوده و حال عمومی او خوب به نظر می رسد! نتیجه آنکه افکار عمومی فریب خورده بودند!

شکستگی پای حسین رونقی

مخالفان حکومت ج.ا.ا اکنون همان رویه را برای آرش صادقی و توماج صالحی دنبال می کنند! به همین دلیل است که این روزها اخبار نگران کننده درباره توماج صالحی و آرش صادقی نقل محافل خبری و پُر بازدید شبکه های اجتماعی شده است.

حسین رونقی به جرم عضویت در شبکه ایران پروکسی با هدف اخلال در امنیت کشور، اهانت به رهبری، توهین به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» به 15 سال حبس تعزیری محکوم شده است./تمام