main image
 575    1401/10/04

خبر داغ ایران اینترنشنال به استناد منابع ناشناس

در دیدار سردار اشتری با رهبر انقلاب چه گذشت!؟

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های معاند فارسی زبان با انتشار اخبار و گزارش های دروغ درصدد فریب افکار عمومی است. نقطه مشترک ادعای رسانه های بیگانه علیه جمهوری اسلامی ایران، استناد به منابع ناشناس است!

در جریان اغتشاش های اخیر پروژه کشته سازی بار دیگر در دستور کار رسانه های معاند فارسی زبان قرار گرفت؛ همچنین به منظور تهییج افکار عمومی، اخبار غلط درباره آغاز تظاهرات خیابانی و تصرف سازمان های دولتی منتشر گردید.

اکنون که چند روزی از پایان اغتشاش ها می گذرد شاهد تغییر مواضع رسانه های معاند فارسی زبان علیه ج.ا.ا هستیم؛ تلویزیون ایران اینترنشنال که اخبار مربوط به ناآرامی ها و درگیری در شهرهای مختلف کشور را به صورت لحظه ی مخابره می کرد به تازگی مدعی شده است که در جریان دیدار سردار اشتری با رهبر معظم انقلاب، فرمانده نیروی انتظامی توبیخ شده است!

تلویزیون ایران اینترنشنال در این باره گزارش داد: « منابع ناشناس به ایران اینترنشنال خبر داده اند که علی خامنه ای ، فرمانده نیروی انتظامی را به خاطر نقش ناکارآمد در ماه های گذشته با لحن بسیار تند توبیخ کرده است. همچنین خبر رسیده است که بحران روحی شدید به صفوف پلیس ایران سرایت کرده است».

انتشار شایعات بی اساس توسط ایران اینترنشنال و دیگر رسانه های معاند فارسی زبان نشان می دهد که پرونده اغتشاش ها علیرغم آب و تابِ رسانه های معاند بسته شده و کار به تفرقه پراکنی و انتقام از نیروهای مدافع امنیت رسیده است! بدیهی است که ادعای ایران اینترنشنال درباره نیروی انتظامی غلط است چراکه در بحرانی ترین شرایط کشور، مدافعان امنیت در کف خیابان حضور داشتند و به مقابله با برهم زنندگان امنیت مشغول بودند.

انتشار اخبار و شایعات بی اساس توسط ایران اینترنشنال بیش از چیز دیگری، عیار و اعتبار این به اصطلاح رسانه خبری را نشان می دهد. شایعه وخامت حال رهبر انقلاب، ادعای طرح سپاه پاسداران برای انجام عملیات ترور در اروپا، حضور نیروهای حزب الله و حشدالشعبی برای سرکوب معترضان در ایران و ادعای مصاحبه با سردار سپاه از جمله این موارد است./تمام