main image
 136    1402/12/06

خبر محسن سازگارا از آنچه در وزارت اطلاعات گذشت

در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشنال مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ مخالفان ج.ا.ا با انتشار اخبار و گزارش های دروغ وانمود می کنند که از دورن آنچه در نهادهای امنیتی می گذرد، باخبرند. در مصاحبه اخیر تلویزیون ایران اینترنشنال با محسن سازگارا بار دیگر این داستان پردازی رخ داد و جالب اینکه مجری برنامه نیز با نقل داستان دیگر، اظهارات محسن سازگارا را تایید کرد.

فرداد فرحزاد در بخشی از مصاحبه با محسن سازگارا درباره توان اطلاعاتی نهادهای امنیتی ایران گفت: « یک ناکارآمدی هایی در دستگاه های اطلاعات حکومت جمهوری اسلامی هست مثلا در مورد ربایش مسیح علینژاد! چطور می خواستند او را به ونزوئلا ببرند، آنها چه تصوری از مسافت جغرافیایی آمریکا و ونزوئلا دارند؟ یا مثلا در هنگامی که من واشنگتن بودم در لندن به دنبال من بودند!».

محسن سازگارا ضمن تایید گفته های مجری برنامه خاطرنشان کرد: « سیستم وزارت اطلاعات حرفه ای تر از اطلاعات سپاه هست، آنها [وزارت اطلاعات] از اطلاعات سپاه انتقاد می کنند که این چه کاری هست که انجام می دهید، چه کسی می تواند اینکار را انجام دهد [منظور ربایش مسیح علینژاد] یا درباره شما که همه می دانستند در واشنگتن هستی اما در لندن دنبال شما بودند!».

داستان سرایی درباره نهادهای امنیتی و اظهارات احمقانه نظیر آنچه که فرداد فرحزاد می گوید بیش از هر چیز اهانت به شعور مخاطبان تلویزیون ایران اینترنشنال است! اگر حتی فرض کنیم که ادعای فرداد فرحزاد صحیح بوده باشد بازهم نمی توان باور کرد که نهادهای امنیتی در محل سکونت او دچار اشتباه شده اند، حال آنکه به گفته محسن سازگارا همه می دانستند که او کجا سکونت داشت!/تمام


پی نوشت: علیرضا نوری زاده و شهرام همایون نیز سابقه داستان سرایی درباره نهادهای اطلاعاتی_امنیتی را داشته اند.