main image
 472    1400/11/14

خدمتی دیگر از سازمان منافقین

در کنفرانس روز چهارشنبه سازمان در واشنگتن مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ سازمان تروریستی منافقین در کنفرانس مطبوعاتی که با هدف جلب نظر نهادها و سازمان های اطلاعاتی برگزار شده بود به ارائه آخرین اطلاعات خود از وضعیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت. دستور کار این جلسه بررسی گروه های نیابتی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران عنوان شده است. گفتنی است کنفرانس در شهر واشنگتن برگزار شده و تلویزیون فارسی صدای آمریکا آن را پوشش خبری داده است.

در کنفرانس روز چهارشنبه، سازمان تروریستی ادعا کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل یگان های دریایی و آموزش آنها در ساحل زیباکنار قصد ناامنی برای کشتی های تجاری در باب المندب دارد! نکته قابل تامل اینکه سازمان مجاهدین [منافقین] با وجود کارنامه کثیف و قتل هزاران انسان بیگناه با کمال وقاحت جمهوری اسلامی ایران را به اقدامات تروریستی در منطقه متهم می کند!

به گزارش تلویزیون فارسی صدای آمریکا، تاسیسات و توان نیروی قدس سپاه پاسداران با هدف ایجاد ناامنی و انجام عملیات های تروریستی در حوزه هایی که حوثی های یمن فعال هستند، استفاده می شود.

کنفرانس سازمان مجاهدین،کنفرانس سازمان منافقین

  
گفتنی است سازمان مجاهدین [منافقین] تا چندسال پیش جزو به اصطلاح لیست سیاه ایالات متحده آمریکا بود اما به جهت اینکه سازمان علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کرد بود از لیست سیاه حذف و به عوامل آن کمک شد تا در جهت اهداف مورد نظر ایالات متحده آمریکا فعالیت کنند؛ همچنین رژیم صهیونیستی نیز امکاناتی را برای سازمان مهیا کرد تا علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای پرونده سازی کنند.

علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر نمایندگی سازمان مجاهدین [منافقین] با ادعای اینکه افشاگری ها نشان می دهد که حکومت ایران تهدید اصلی منطقه و جهان است از نمایندگان کنگره و دولت جو بایدن درخواست کرد تا هر چه سریعتر به مذاکره با مقام های جمهوری اسلامی ایران پایان داده و شرایط را برای سرنگونی آن فراهم کند!

تلویزیون فارسی صدای آمریکا از جمله رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور است که بارها تریبون خود را در اختیار عوامل سازمان جنایتکار مجاهدین قرار داده است، این سیاست حتی توسط برخی از چهره های فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران مورد انتقاد قرار گرفته است. 

سازمان تروریستی منافقین پس از خروج از لیست سیاه ایالات متحده آمریکا دچار دگردیسی سیاسی شد. در حال حاضر عوامل سازمان به جای مبارزه و رقابت با سلطنت طلبان، کمونیست ها، دموکراسی خواهان و .... تمرکز خود را به خدمت برای سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی کشورهای غربی معطوف کرده است. /تمام