main image
 170    1402/11/17

درخواست مجری افغانی تبار از سخنگوی سنتکام

در مصاحبه با جو بوچینو مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ مخالفان ج.ا.ا پس از ناکامی در براندازی به دنبال تشویق و ترغیب کشورهای غربی برای اقدام نظامی علیه کشور هستند، امیرعباس فخرآور که پادوی کاخ سفید شهرت دارد از حامیان حمله نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا به ایران است، او پیشتر در این باره گفته بود: « کسانی در اپوزسیون که طرفدار حمله نظامی ارتش آمریکا و اسرائیل به مواضع تروریستی سپاه پاسداران در داخل ایران نیستند، خائن به ایران و ایرانی هستند».

علاوه بر امیرعباس فخرآور، اخیرا یک مجری تلویزیون BBC فارسی که اصالتا افغانستانی است در مصاحبه با جو بوچینو، سخنگوی پیشین ستاد فرماندهی ارتش آمریکا خواستار حمله نظامی به ایران شده است! جمال الدین موسوی، در بخشی از مصاحبه با جو بوچینو گفت: « اگر وارد جنگ تمام عیار با ایران نشوید، با زدن چند دکل نفتی و ... اتفاق خاصی نمی افتد».

نکته قابل تامل اینکه جو بوچینو برخلاف جمال الدین موسوی به ضرورت برقراری صلح و امنیت در منطقه تاکید کرد! لحظه شماری عناصر بیگانه برای حمله نظامی کشورهای غربی به ج.ا.ا در جالی است که عموم آنها پس از ماجرای اردن تصور می کردند که لحظه موعود نزدیک است و بالاخره رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا فرمان حمله را صادر خواهد کرد./تمام

مطالب مرتبط