main image
 429    1401/04/09

دروغ دیگر از نرگس محمدی

پس از داستان دروغ زندان زنجان مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ حیات فعالان سیاسی به حضور مستمر آنها در رسانه ها وابستگی دارد، از این رو هر از چند گاهی به بهانه های مختلف سر از رسانه ها در می آورند تا مبادا به فراموشی سپرده شوند! در همین رابطه می توان به نرگس محمدی اشاره کرد. او ابتلا به بیماری قلبی و عدم رسیدگی پزشکی را دستاویزی برای جنجال آفرینی علیه ج.ا.ا قرار داده است.

این اولین بار نیست که او چنین ادعایی را مطرح می کند! نرگس محمدی پیشتر در جریان پاندمی کرونا ادعا کرد که زندانیان در سایه ی بی توجهی مسدولان زندان در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند. این ادعا البته چند روز بعد در رسانه ملی مورد بررسی و پیگیری خبرنگاران قرار گرفت و دروغ نرگس محمدی برملا شد.

داستان های دروغ نرگس محمدی پایانی ندارد؛ او این بار ابتلا به بیماری قلبی را بهانه قرار داده و ادعا کرده است که مسئولان زندان دسترس قرار دادن داروهای مورد نیاز خودداری می کنند!

نرگس محمدی

رسانه های معاند فارسی زبان با استناد به حساب اینستاگرام نرگس محمدی گزارش دادند که حفاظت و اطلاعات زندان داروهای اضطراری قلب و ریه نرگس محمدی را ضبط و از تحویل آن به او خودداری می‌کنند! این ادعا در حالی است که مسئولان زندان پیشتر برای معالجه و درمان بیماری قلبی نرگس محمدی، دستور مرخصی صادر کرده اند.

همچنان که گفته شد حیات سیاسی این جماعت با فریبکاری و دروغ گره خورده است.

همچنان که گفته شد حیات سیاسی این جماعت با فریبکاری و دروغ گره خورده است. جالب است بدانید در روزهایی که نرگس محمدی برای معالجه گرفتگی عروق قلب به مرخصی رفته بود، با هماهنگی چند فعال سیاسی از جمله ناهید شیرپیشه، کیوان صمیمی و .... سر از خیابان شهیدباهنر در آورد!


پی نوشت: آدرس سفارت اوکراین: خیابان شهید باهنر، کوچه قادری