main image
 43    1403/02/02

دلجویی مجرمان سیاسی_امنیتی از اسرائیل

احمد باطبی تسلیت گفت

به گزارش ماهستیم؛ اظهارات و واکنش محکومان سیاسی_امنیتی ثابت می کند که برخورد دستگاه قضائی با آنها اتفاقا درست و به جا بوده است. پس از ماجرای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در کشور سوریه شاهد رجز خوانی ضدانقلاب بودیم؛ این جماعتِ خیانتکارِ وطن فروش به جای ابراز همدردی با هموطنان، از حمله به خاک کشور ابراز خوشحالی کردند!

پس از پاسخ قاطع نیروهای مسلح و حمله موشکی به سرزمین های اشغالی این جماعتِ خود فروخته به صف شدند تا حادثه وارده را به رژیم جنایتکار تسلیت بگویند. در همین رابطه می توان به احمد باطبی از محکومان سیاسی_امنیتی اواخر دهه 70 اشاره کرد.

او در بخشی از یادداشت خود می نویسد: « سلام به ملت اسرائیل، من یک ایرانی هستم که این پیام را برای شما می فرستم. خاک کشور شما توسط پهپاد و موشک هایی هدف قرار گرفت که از سرزمین مادری من شلیک شده بود. من از این بابت بسیار متاسفم و از شما پوزش می خواهم. جنگی که آغاز شده جنگ ایران و ایرانیان با ملت اسرائیل نیست. جنگ فرقه تبهکار بنام جمهوری اسلامی است که بیش از چهاردهه ایران و ایرانیان را به گروگان گرفته است. این جنگ، جنگ ما با شما نیست».

دلجویی احمد باطبی از اسرائیل

احمد باطبی در جریان وقایع مربوط به 18 تیر سال 1378 در کوی دانشگاه دستگیر و بازداشت شد. در رسیدگی قضائی به پرونده در دادگاه انقلاب او به جرم اقدام علیه امنیت ملی به 15 سال زندان محکوم شد. احمد باطبی چند سال بعد با سوء استفاده از مرخصی استعلاجی و البته کمک یکی از اعضاء حزب دموکرات کردستان از کشور خارج شد و به ایالات متحده آمریکا گریخت.

احمد باطبی به مانند دیگر محکومان سیاسی_امنیتی سر از رسانه های فارسی زبان در آورد. او از ابتدای حضور در ایالات متحده آمریکا تاکنون در تلویزیون فارسی صدای آمریکا مشغول به فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است. او تاکنون چندبار از سوی مقام های ارشد آمریکای از جمله دونالد ترامپ مورد تقدیر قرار گرفته است.

اما دلجویی احمد باطبی و دیگران از اسرائیل به واقع تلاش برای ادامه حیات سیاسی است. ژست وطن دوستی این جماعتِ فریبکار در حالی است که نسبت به حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان سفارت بی تفاوت هستند و زبان شان به هنگام پاسخ متقابل از سوی ایران دراز می شود./تمام

مطالب مرتبط