main image
 323    1402/03/21

دلواپسان شاهزاده نگران شدند

خطر سطنت طلبان

به گزارش ماهستیم؛ هواداران و حامیان پهلوی هیچگاه برای خود خط قرمزی قائل نبوده و نیستند چراکه رهبر آنها یعنی رضا پهلوی حاضر به دل کندن از آنها نیست. آزار و اذیت جنسی محمدرضا عالی پیام در جریان برگزاری تجمع اعتراض آمیز بهانه ای شد تا برخی فعالان سیاسی مجددا به رضا پهلوی درباره خطر این گروه از هواداران هشدار دهند.

مهرداد درویش پور در گزارش اخیر خود با اشاره به این موضوع می نویسد: «شوربختانه دامنه آشوب های راست افراطی سلطنت طلب هر روزه شدت می گیرد. به گونه ای که «زنده باد و مرگ» به اصلی ترین شعارشان بدل شده است. آنها با تحمیل تصاویر رضا پهلوی به حاضران در تجمعات و مصادره به مطلوب کردن اعتراض ها، انگیزه های خود را از شرکت در آن نشان می دهند».

در ادامه این گزارش که متن آن در خبرنامه گویا منتشر شده آمده است: « امروز کار به مراحل خطرناک تری رسیده است به گونه ای که اگر در برابر این رویکردهای ضد دمکراتیک ایستادگی نشود فردا گام های غیر قابل مهار خطرناک تری از سوی آنان برداشته خواهد شد؛ میزان نا بردباری، لمپنیسم، اقتدار گرایی، تهدیدها و خشونت های کلامی و فیزیکی علیه مخالفان شدت می گیرد. اهانت به هادی خرسندی و شیرین عبادی در تظاهرات و حتی آزار جنسی به عالی پیام با این همه چه کسی می توانست باور کند تمامیت خواهی و نا بردباری این گروه از شعار «مسیح بگو جاوید شاه» در بروکسل و شعار «حامد یادت نره پهلوی سرورته» به شعار مرگ بر «اسی، مسیح، مجاهد» فرا رود».

نگرانی ف م سخن از هواداران سلطنت طلبف.م. سخن نیز گزارش دیگری در این خصوص منتشر کرده 

نویسنده علاوه بر رضا پهلوی، اطرافیان و نزدیکان او را مقصر معرفی می داند؛ مهرداد درویش پور به یادداشت های یاسمن پهلوی در شبکه های اجتماعی اشاره و می نویسد: « اغلب شعارها نه تنها توسط ارتش سایبری بلکه توسط یاسمن پهلوی تبلیغ شد. این قبیل رفتارها در بالاترین سطوح خاندان پهلوی ریشه دوانده است»./تمام