main image
 373    1401/10/18

رسوایی دیگر برای ایران اینترنشنال از زبان فعال ضدانقلاب

رئیس مرکز مطالعات بلوچستان علیه سعودی اینترنشنال مطلب نوشت

به گزارش ماهستیم؛ دروغ های گاه و بی گاه رسانه های معاند فارسی با واکنش تند مخالفان جمهوری اسلامی ایران موجه شده است!پس از ماجرای رهبر تراشی تلویزیون ایران اینترنشنال برای اعتراض های اخیر، اکنون یک بار دیگر این به اصطلاح رسانه خبری آماج حمله اپوزسیون خارج از کشور قرار گرفته است!

ماجرا از این قرار است که تلویزیون ایران اینترنشنال در خبر اختصاصی مدعی شد که پاسدار قاسم فتح اللهی، فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد توسط نیروهای اطلاعات سپاه ترور شده است، در ادامه این خبر آمده است که او به دلیل ارتباط با مخالفان [که از سرکوب معترضان و شلیک به آنها خودداری کرده اند] ترور شده است.

عبدالستار دوشوکی این خبر را مصداق بارز توهین به شعور مخاطبان عنوان می کند و می نویسد: « کاملا واضح و مبرهن است اگر ذره ای صحت و درستی در این خبر می بود اطلاعات سپاه می بایست این شخص را دستگیر و و تخلیه اطلاعاتی می کرد تا افراد مرتبط با خود را لو می داد و کل شبکه وابسته به قاسم فتح‌اللهی چه در پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد و چه در خارج از آن بر ملا می شد! وظیفه اولیه یک نهاد اطلاعاتی کسب اطلاعات به هر شیوه ممکن و حفظ منبع تا تخلیه کامل آن است».

رئیس مرکز مطالعات بلوچستان در لندن که پای ثابت شبکه های ماهواره ی فارسی زبان است با اشاره به رسوایی قبلی این به اصطلاح رسانه ی خبری [ماجرای رهبر تراشی برای اعتراض های خیابانی] می نویسد: « تلویزیون ایران اینترنشنال که معرف حضور همه است در یک دروغ شیرین اختصاصی واضح مدعی شده است که بر اساس اطلاعات موثقی که از منابع داخل ایران به دست این تلویزیون رسیده پاسدار قاسم فتح‌اللهی فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد توسط اطلاعات سپاه ترور شده است. این رسانه که تخصص عجیب در یک کلاغ - چهل کلاغ و خوراندن مخلوطی از دروغ و دوغ و دوشاب به مخاطبین خود دارد، برای افزایش هیجان و احساس افروزی در مخاطبین به سبک فیلم های پلیسی یادآور می شود هنوز مشخص نیست کشته شدن پاسدار فتح‌اللهی نتیجه عملیات از کنترل خارج شده بوده یا یک ترور عمدی و برنامه ریزی شده از سوی اطلاعات سپاه!».

عبدالستار دوشوکی به مخاطبان تلویزیون اینترنشنال هشدار می دهد که در مرور اخبار و گزارش های این رسانه فارسی زبان، اندکی تفکر و تامل کنند؛ او ضمن اشاره به موارد گذشته دروغ پراکنی ها توسط ایران اینترنشنال می نویسد: « ... عقل مخاطب باید به کمک او بیاید و از خود بپرسد چرا سپاه پاسداران بجای دستگیری و تخلیه اطلاعاتی قاسم فتح‌اللهی او را به همراه اطلاعات و رازهای با ارزش طلائی نهفته در سینه اش با چند گلوله به قبرستان بفرستد؟ اگرچه این روزها بنده مخاطب و بیننده ای این تلویزیون نیستم و اخبار آن را فقط در سایت گویا می بینم, اما برای هموطنان خود و مخاطبین این تلویزیون احترام قائلم و از آنها عاجزانه درخواست تعقل دارم»./دارم