main image
 207    1401/11/10

رضا پهلوی باید در صدر اخبار باقی بماند!

از مکالمه با شهناز تهرانی تا حمایت از مسیح علینژاد

به گزارش ماهستیم؛ حامیان رضا پهلوی برای اینکه او همچنان در صدر اخبار رسانه های فارسی زبان باشد به اخبار و شایعات دروغ متوسل شده اند، خود او نیز برای جنجال آفرینی و جلب توجه نزد افکار عمومی دست به کار شده است! در همین رابطه می توان به مکالمه تلفنی با یک زن بازیگر فیلم های مبتذل و شایعه دیدار با مرجع تقلید شیعیان عراق و اعلام حمایت از مسیح علینژاد اشاره کرد.

پس از ماجرای مکالمه تلفی رضا پهلوی با شهناز تهرانی، حامیان رضا پهلوی از دیدار او با آیت الله سیستانی [مرجع تقلید شیعیان عراق] خبر داده اند! سلطنت طلبان ضمن بازنشر گسترده آن برآورد کرده اند که پایان جمهوری اسلامی نزدیک است و رضا پهلوی یک گام دیگر برای براندازی حکومت برداشته است. حتی رسانه های سلطنت طلب نیز به تحلیل و ارزیابی خود از این دیدار پرداختند و هر یک داستانی در این باره تعریف کردند.

به فاصله چند روز از انتشار این خبر، رضا پهلوی در نهایت آن را تکذیب کرد. نکته جالب و قابل تامل اینکه او انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه رفت! داستان دیدار رضا پهلوی با آیت الله سیستانی برای چند روز در صدر اخبار رسانه های سلطنت طلب و البته شبکه های اجتماعی فارسی زبان قرار گرفت.

اکنون رضا پهلوی با اعلام حمایت از مسیح علینژاد بار دیگر به صدر اخبار رسانه های معاند فارسی زبان بازگشته است، باید گفت که اتحاد این دو نخاله سیاسی تاثیری در برآیند کار نخواهد داشت. لازم به ذکر است که آنها سال ها پیش با یکدیگر دیدار و ملاقات داشته اند بنابراین ذوق زدگی و خوشحالی از پیام رضا پهلوی در ارتباط با مسیح علینژاد غیرقابل درک و بی معناست.

رضا پهلوی با انتشار یک پیام در شبکه های اجتماعی به داستان دروغ ربایش مسیح علینژاد اعتبار بخشید، او با میدان دادن به مسیح علینژاد نشان داد که به دنبال قدرت و یکه تازی در عرصه سیاسی نیست و حاضر است به دیگران اجازه بازی دهد! صرف نظر از بده و بستان میان پهلوی و علینژاد باید دید که آیا دیگر گروه ها و سازمان های سیاسی حاضرند به نفع رضا پهلوی از بازی کنار روند!

گفتنی است رضا پهلوی پیشتر در تماس تلفنی با یک بازیگر زن فیلم های مستهجن توانسته بود نظر افکار عمومی را به خود جلب نماید. اعلام حمایت از مسیح علینژاد چیزی شبیه به همان مکالمه تلفنی و دلجویی از بازیگر زن است./تمام