main image
 250    1402/08/21

رضا پهلوی: پول های بلوکه شده را به ما بدهید

یک بام و دو هوا رضا پهلوی

به گزارش ماهستیم؛ رضا پهلوی در مصاحبه با رسانه های بین المللی با به کار بردن کلید واژه هایی چون سر مار و چشم اختاپوس، پروژه ایران هراسی را جهت حمله نظامی به ایران دنبال می کند. او اخیرا ضمن تغییر مواضع در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان گفته است: « اگر قرار بر این باشد، آنها [کشورهای غربی] باید پول های بلوکه شده را به خودمان بدهند تا از طریق سربازان داخل کشور، کار رژیم را تمام کنیم!

رضا پهلوی در گفتگو با علیرضا میبدی در توجیه آنچه پیشتر گفته بود خاطرنشان کرد: « اگر قبول نکنیم که اساس گرفتاری منشا آن جمهوری اسلامی است پس در محاسبات خود دچار اشتباه شده ایم. وقتی می گویم جمهوری اسلامی را باید هدف قرار داد به معنی آن نیست که وارد جنگ با آن شویم! به آنها گفتم الان بهترین ارتشی که دارید همین مردم هستند! به جای اینکه پول بدهید به جمهوری اسلامی به صندوق های کمک به اعتصاب پول بدهید، لازم نیست از جیب مالیات دهندگان خرج کنید! پول های بلوکه شده را به خودمان بدهید تا خرج خودمان کنیم».

اظهارات رضا پهلوی در حالی است که او در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته فرصت را غنیمت شمرد و برای دریافت بودجه جهت راه اندازی صندوق، راهی سرزمین های اشغالی شد. حامی حمله نظامی گسترده به ایران برای نابودی سر مار حالا تغییر موضع داده و خواهان کمک مالی به اپوزسیون شده است.

گویا رضا پهلوی در عیاشی دست محمدرضا را از پشت بسته و گرنه چطور آن بودجه هنگفت بعلاوه دیگر بودجه ها به این زودی حیف و میل شده است!؟ گفتنی است اپوزسیون خارج از کشور در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته با شعار زن، زندگی، آزادی بودجه خوبی از دولت ها و نهادهای غربی دریافت کردند./تمام