main image
 146    1402/11/12

رهبر کوتوله دنیا به روایت ایران اینترنشنال

خشم و عصبانیت از تصمیم رئیس جمهور آمریکا

به گزارش ماهستیم؛ در جریان کشته شدن نظامیان ارتش ایالات متحده آمریکا در اردن، مخالفان جمهوری اسلامی دچار توهم خطرناک شدند! رادیو و تلویزیون های بیگانه ضمن اشاره و تحلیل حمله گروه های مقاومت به پایگاه آمریکایی ها در عمان، برای اقدام نظامی علیه ج.ا.ا لحظه شماری می کردند! در این فضای مشمئز کننده، تنها خواسته جماعتِ نادان، حمله ارتش ایالات متحده آمریکا به ایران و فراهم کردن شرایط برای سرنگونی حکومت بود!

با آغاز حمله نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ایالات متحده آمریکا نقش بسزایی در ادامه جنگ و قتل انسان های بیگناه ایفا کرد؛ این کشور با وتو قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم اسرائیل و ارسال تجهیزات و تسلیحات به سرزمین های اشغالی، بیش از پیش موجب خشم گروه های مقاومت گردید. ایالات متحده آمریکا بالاخره ضرب شست گروه های مقاومت را نوش جان کرد.

علیرغم جنجال آفرینی رسانه های معاند فارسی زبان در خصوص تصمیم جو بایدن درباره خاورمیانه، ایالات متحده آمریکا جرات اقدام نظامی مستقیم علیه ایران را نداشت و نتوانست آرزوی ضدانقلاب را برآورده کند! این تصمیم خشم مخالفان ج.ا.ا را در پی داشت. در همین رابطه می توان به برنامه 24 با فرداد فرحزاد در تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره کرد.  

امید شمس، حقوقدان و تحلیلگر امور بین الملل با اشاره به تصمیم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت: « اساسا دموکرات ها مماشات طلب هستند، همیشه بوده اند. ما با رهبران کوتوله ای در دنیا مواجه هستیم برای اینکه آنها ققط به سبد رای خودشان فکر می کنند. جو بایدن تنها به سبد رای خود فکر می کند، او امریکایی را می خواهد که شهروندان آن به خاورمیانه فکر نکنند و ندانند که اصلا کجاست!».

امید شمس

او در ادامه با اشاره حادثه یازدهم سپتامبر خاطرنشان کرد: « دموکرات ها فکر نمی کنند که ده سال دیگر ممکن است یک برج دوقلو دیگر در امریکا مورد هدف قرار گیرد و آنوقت چه اتفاقی خواهد افتاد».

خشم و عصبانیت تحلیلگر تلویزیون ایران اینترنشنال از دموکرات ها به این دلیل است که ایالات متحده آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را نداشت! التماس اپوزسیون برای اقدام نظامی علیه ج.ا.ا در شرایطی است که آنها در همه ابعاد از ملت ایران رو دست خورده اند./تمام