main image
 398    1401/03/05

ریزش توام ساختمان متروپل و اعتماد مردم

این ناشیگری ها تا کِی ادامه دارد!؟

به گزارش ماهستیم؛ ظهر دوشنبه ۲ خرداد بخش‌هایی از ساختمان بزرگ متروپل در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه تاکنون ۱9 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و همچنین ۳7 نفر مجروح شده اند. در آن شرایط سخت بسیاری از هموطنان برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات شبکه خبر را انتخاب کردند؛ برخلاف موارد گذشته این بار روند اطلاع رسانی خوب پیش رفت و به نظر می رسید که صدا و سیما اعتماد عمومی را جلب کرده است.

در جریان ریزش ساختمان متروپل و فوت 19 نفر از هموطنان، افکار عمومی خواهان برخورد سریع و قاطع با کلیه افراد مرتبط با این حادثه است؛ اگرچه استاندار خوزستان وعده داده است که فاجعه متروپل آبادان را درس عبرتی برای خاطیانی خواهیم ساخت که جان هم‌وطنانشان را فدای منافع شخصی می‌کنند اما انتشار یک خبر سبب فرو ریختن اعتماد مردم شد!

ساعاتی پس از انتشار خبر ریزش ساختمان متروپل اعلام شد که مالک پروژه به همراه تعدادی از مسئولان شهرداری بازداشت شده اند؛ با انتشار فیلم مربوط به شناسایی جسد حسین عبدالباقی، اعتماد مردم دوباره از دست رفت. همه این سوال را می پرسیدند که اگر او بازداشت شده چطور ممکن است فوت کرده باشد!؟

چه کسی پاسخگوی اعتماد از دست رفته مردم است و کشور تا کِی باید تاوان این ناشیگری ها را بپردازد؟

عزاداری متروپلعزاداری مردم داغدار آبادان