main image
 44    1403/02/03

سالومه سیدنیا افشاگری کرد

فریبکاری با کلید واژه زن، زندگی، آزادی

به گزارش ماهستیم؛ سالومه سیدنیا، مجری سابق تلویزیون من وتو با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن اشاره به فعالیت های سپیده قلیان، نازیلا معروفیان، آتنا دائمی و ... پروژه زن، زندگی، آزادی را مصداق بارز فریبکاری دانست.

او در بخشی از یادداشت خود نوشته است: « متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست؛ پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم. اینقدر دورغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردید که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد!».

توییتر سالومه سیدنیا

نکته قابل تامل اینکه اسامی ذکر شده در یادداشت اخیر سالومه سیدنیا با تبلیغات رسانه های معاند فارسی زبان تا چند ماه افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داند، حال آنکه به گفته ی سالومه سیدنیا همه این بازی ها اساسا برای فریب افکار عمومی برنامه ریزی شده بود!

رسانه‌های معاند با طرح ادعای تجاوز، شکنجه و عدم دریافت خدمات پزشکی و .... درباره سپیده قلیان، آرمیتا عباسی، حسین رونقی، نرگس محمدی، گلرخ ایرایی نازیلا و معروفیان درصدد بودند تا در بحبوحه فضای متشنج سال 1401 افکار عمومی را به بازی گرفته و به خیابان ها بکشانند؛ از جمله می توان به ادعای دروغ شکستگی پا حسین رونقی اشاره کرد که سبب شد تا مقابل بیمارستان محل بستری وی تجمع شکل گیرد./تمام