main image
 633    1401/12/03

سرنوشت بدی در انتظار روحانیت است

نقشه راه مجید محمدی برای فردایِ براندازی

به گزارش ماهستیم؛ به دنبال ناآرامی ها که از شهریور ماه سال جاری آغاز شد، اپوزسیون خارج از کشور به عموم مخالفان جمهوری اسلامی وعده براندازی داده است. چهره های سرشناس اپوزسیون با برگزاری تظاهرات در کشورهای غربی و دیدار با مقام های اروپایی اوضاع را متفاوت از آنچه در واقعیت جریان دارد، گزارش می کنند. در این میان برخی پیشنهادهای عجیب و غریب مطرح می کنند از جمله اینکه باید روحانیت شیعه رفتاری مشابه به سران حزب نازی شود!

مجید محمدی اخیرا با انتشار یک گزارش در رسانه های معاند فارسی زبان نوشته است که حتی پس از جداسازی دین و دولت باید تکلیف روحانیت شیعه یکبار برای همیشه روشن شود! او در گزارش خود نوشته است: « همیشه این امکان وجود دارد که روحانیت شیعه دوباره دین و دولت را با هم آمیخته کنند؛ این اتفاق در سال ۱۳۵۷ افتاد و پس از سقوط جمهوری اسلامی نیز این امکان وجود دارد».

نکته جالب اینکه مجید محمدی کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هم جزو نهاد روحانیت برشمرده و بر لزوم برخورد قهرآمیز با انها تاکید دارد. او در ادامه گزارش خود افزود: «باید نفوذ روحانیت مورد توجه قرار گیرد و راه‌های نفوذ آنها سد شود. همان کاری که با فاشیسم و نازیسم شد، در ایرانِ آینده باید همان رفتاری با اسلامگرایی و حاملان آن (روحانیت شیعه و سپاهیان) صورت گیرد».

مجید محمدی در بخشی از گزارش خود درباره برخورد با مقوله روحانیت و نهادهای مذهبی خاطرنشان کرد که بایستی نمادهای دینی از جامعه حذف و به دینداران اجازه تبلیغ و سوء استفاده داده نشود! او در این باره نوشت: « ... دینداران برای اشغال فضاهای عمومی توسط نمادهای خود نمادهای مذهبی را به عنوان نمادهای عمومی و ملی مطرح می‌کنند. نه نوروز یک عید مذهبی است و نه عید فطر یا غدیر یک عید ملی است حتی اگر برای عید نوروز دعای قلابی بسازند و برای عید فطر و غدیر رسم و رسوم و غذاهای خاص ملی بتراشند. بدین دلیل در یک حکومت سکولار مقامات حق ندارند از جیب مردم افطاری بدهند یا ساعات کار ادارات دولتی را برای ماه رمضان و راحت تر روزه گرفتن دینداران تغییر دهند».

پیشتر روحانیون تهدید شده بودند که در فردایِ براندازی از ستون های برق به دارآویخته خواهند شد! لفاظی براندازان و تهدید آنها علیه جامعه روحانیت در حالی است که آنها خود را مترقی و پایبند به اصول انسانی و اخلاقی می دانند ولی در عمل شاهد هستیم که آنها از تروریست های داعش چیزی کم ندارند./تمام