main image
 94    1402/12/25

سوال مهم خسرو فروهر از سلطنت طلبان

حاضر به قبول مسئولیت هستید!؟

به گزارش ماهستیم؛ پس از قدرت نمایی مسیح علینژاد در جریان پروژه زن، زندگی، آزادی و ایستادن در کنار رضا پهلوی به عنوان یک مهره کلیدی، بسیاری از فعالان سیاسی خارج از کشور احساس خطر کردند. ماجرای شورای همبستگی نیز مزید بر علت شد تا سلطنت طلبان تقصیر را متوجه مسیح علینژاد عنوان کنند، از این رو شبکه های اجتماعی به صحنه درگیری میان هواداران رضا پهلوی و مسیح علینژاد بدل شد.

پس از مصاحبه جنجال برانگیز مسیح علینژاد با رسانه های معاند فارسی زبان، سلطنت طلبان نام آشنا از جمله خسرو فروهر طی یادداشتی خطاب به هواداران رضا پهلوی ضمن هشدار درباره صادراتی بودن شخص مسیح علینژاد، نوشت: «  پس از جفنگیات مسیح علینژاد نسبت به رضا شاه دوم در تلویزیون اینترنشنال، از درباریان که سال ها من و یارانم را بخاطر هشدار درباره این متوهم صادراتی، بایکوت می کردند، پرسش می کنم که آیا حاضر به قبول مسئولیت هستید؟».

 

امیرحسین اعتمادی

خسرو فروهر در یادداشتی دیگر ضمن اشاره به فعالیت های امیرحسین اعتمادی، او را متهم به خیانت کرد! او در این باره نوشت: « البته خدا را شکر که تغییر کرده! من تفاوتی میان مسیح علی نژاد و امیرحسین اعتمادی نمی بینم! سال ها هشدار می دادم ولی چه فایده! این میان، زندگی یک ملت دارد توسط اینگونه خود فُلان بین ها به هدر می رود؛ خود دانید».

خسرو فروهر

ایراد اتهام خسرو فروهر علیه امیرحسین اعتمادی در حالی است که امیراعتمادی از اعضای فرشگرد [شبکه سیاسی رضا پهلوی] است! لازم به ذکر است که اعضای فرشگرد را ائتلافی از جمهوری خواهان و سلطنت طلبان تشکیل می دهند./تمام

مطالب مرتبط