main image
 50    1403/01/24

شارلاتان های جنبش زن، زندگی، آزادی

معرفی شارلاتان های توییتری

به گزارش ماهستیم؛ در جریان حوادث شهریورماه سال 1401 مدعیان مبارزه برای آزادی و دموکراسی در شورای همبستگی با طرح چند ادعای تکراری علیه ج.ا.ا و ایراد وعده های دروغ، نهادها و سازمان های غربی را فریب دادند. مدعیان رهبری با پروژه های ریز و درشت خود، پول هنگفتی را به جیب زدند. در این میان برخی از فعالان شبکه های اجتماعی نیز از فرصت بوجود آمده به نفع خود بهره برداری کردند.

علی ابراهیم زاده و سام رجبی

علی ابراهیم زاده و سام رجبی از وابسته های تیم مسیح علینژاد به بهانه شکایت سازمان نایاک مبلغ 160هزار دلار جمع آوری کردند؛ بادرخواست  پذیرش سام رجبی در یک مرکز روان درمانی، با شاکی سازش کردند و البته تمام پول را بالا کشیدند.

علیرضا آخوندی با راه اندازی یک کارزار مبارزاتی علیه ج.ا.ا مبلغ 110 هزار یورو به جیب زد؛ IDEUropean طی یک گزارش پرده از حقیقت برداشت؛ این نهاد ریز مبالغ پرداختی برای هتل و رستوران، خرید لباس زیر برای شخص ثالث و .... را منتشر کرد.

ساشتیه

ساشتیه از کاربران فعال شبکه اجتماعی ایکس که به نظر می رسد او نیز یکی دیگر از اعضای باند مسیح علینژاد است. وی در جریان حوادث شهریور ماه 1401 آدرس کیف پول بیت کوین خود را برای کمک به مبارزان داخل ایران به اشتراک گذاشت. جالب است بدانید او همان ابتدای کار متذکر شد که درباره نحوه هزینه کرد، جوابگو نخواهد بود!

اکانت Shayanebn نیز به اسم مبارزه با فیلترینگ در ایران و دستیابی به اینترنت آزاد به جمع آوری پول اقدام کرد، او نیز در جواب به سوال کاربران به جای پاسخگویی آنها را بلاک کرد!

مورد جالب بعدی اما یک اکانت شبکه اجتماعی ایکس به نام Herculepoirot است، او به بهانه تاسیس یک شبکه تلویزیونی ماهواره ی که اخبار و رویدادهای مربوط به جنبش زن، زندگی، آزادی را پوشش دهد مبلغ 20هزار دلار جمع آوری کرد. پس از ناکامی ضدانقلاب این اکانت به فعالیت های خود در شبکه اجتماعی ایکس پایان داد!

آخرین مورد از چپاول هم به یک اکانت در شبکه اجتماعی ایکس به نام ژوپیتر مربوط می شود که توانست با طرح ادعای دروغ ترور قاضی صلواتی، پول هنگفتی از طریق واریز بیت کوین به آدرس کیف پول خود به جیب بزند.

عملیات روانی_رسانه ای در جریان حوادث شهریورماه سال 1401 و وعده های دروغ مدعیان رهبری به این تصور غلط دامن زد که تا رویای براندازی چیزی نمانده و حضور آنها در خیابان و کمک ایشان می تواند به تحقق این رویا سرعت بخشد.

آنچنان که شاهد بودیم رضا پهلوی سر از اسرائیل در آورد تا برای پروژه اعتصاب سراسری بودجه دریافت کند؛ آنسوی ماجرا نیز مسیح علینژاد با گسیل یاران خود تا می توانست نهادهای اروپایی را تلکه کرد./تمام

مطالب مرتبط