main image
 315    1401/02/04

شهرام همایون: نوری زاده آی لاو یو ولی !؟

معمای حل نشده منابع مالی تلویزیون ایران فردا

به گزارش ماهستیم؛ علیرضا نوری زاده پس از سال ها اجرای برنامه در تلویزیون کانال وان به دلیل اختلاف با شهرام همایون حاضر به ادامه همکاری با او نشد؛ او پس از چند ماه تلویزیون ماهواره ی ایران فردا را راه اندازی کرد. حرف و حدیث ها درباره این تلویزیون بسیار است.

مدیران و دست اندرکاران رسانه های ماهواره ی فارسی زبان اعتقاد دارند که هزینه راه اندازی این تلویزیون توسط آل سعود تامین مالی شده است. در همین رابطه می توان به شهرام همایون اشاره کرد، او از ابتدای تاسیس تلویزیون ایران فردا همواره پیگیر بحث تامین مالی آن بوده است، همین موضوع به اختلاف ها میان او با علیرضا نوری زاده دامن زده است. شهرام همایون هزینه سالیانه برای تلویزیون ایران فردا را 3 میلیون دلار برآورد کرده است!

کمتر کسی تصور می کرد که روابط میان شهرام همایون و علیرضا نوری زاده به روال قبل بازگردد اما شهرام همایون در اقدام غیرمنتظره مقابل دوربین از علیرضا نوری زاده بابت رفتار گذشته عذرخواهی کرد! به نظر می رسید که همه چیز به روال سابق بازخواهد گشت و تصویر نوری زاده بار دیگر از تلویزیون کانال وان پخش خواهد شد اما گویا این داستان سر دراز دارد!

شهرام همایون در مصاحبه با فرهاد مشرق‌زمینی ضمن بار دیگر بحث چگونگی تامین مالی تلویزیون ایران فردا را مطرح کرد! او گفت: « به روح پدرم قسم می خورم که در تمام این سال ها تنها منبع تامین مالی تلویزیون کانال وان، مخاطبان آن بوده اند ولی نوری زاده باید یک بار برای همیشه روشن کند که هزینه های مالی تلویزیون ایران فردا چگونه و از کجا تامین می شود؟ آگهی تبلیغاتی که ندارید، برنامه همیاری هم که ندارید پس چطور می شود این تلویزیون و هزینه های آن را پرداخت کرد!؟ بالاخره پول این تلویزیون باید از جایی تامین بشود».

فرهاد مشرق زمینی

پیگیری شهرام همایون چه دلیلی دارد!؟ حسادت یا سهم خواهی

فرهاد مشرق زمینی در تایید اظهارات شهرام همایون افزود: « برنامه های تلویزیون ایران فردا قابل قیاس با برنامه های تلویزیون ایران اینترنشنال و من وتو نیست، از استودیو و برنامه های آنچنانی هم خبری نیست! میخواهم بگویم با توجه به سابقه و کار درخشان نوری زاده حتما ایشان می توانند به طور مستقل برنامه های خود را برای مخاطبان پخش کنند!».

نکته جالب اینکه شهرام همایون برای به چالش کشاندن علیرضا نوری زاده برخلاف سابق مقداری هم تملق به خرج داد! او خطاب به علیرضا نوری زاده گفت: « علیرضا جان آی لاو یو ولی بیا و برای همیشه تکلیف این موضوع را روشن کن، من نگویم دیگران که می گویند پس بهتر است خودت کار را تمام کنی. من نوری زاده را به عنوان یک عنصر با ارزش و فردی وطن پرست قبول دارم و می دانم قلب او برای ایران می تپد»./تمام