main image
 43    1403/06/03

صدای میهمان شهرام همایون هم در آمد

گویا بشریت به انتهای خط رسیده است

به گزارش ماهستیم؛ حجم جنایات رژیم صهیونیستی که حتی رسانه های مزدور نیز قادر به لاپوشانی آن نیستند! در همین رابطه می توان به تلویزیون کانال وان اشاره کرد. علی جوادی در جریان گفتگو با شهرام همایون با اشاره به قتل هزاران انسان بیگناه در غزه گفت: « بایستی حمایت تسلیحاتی دولت ایالات متحده آمریکا از دولت فاشیست نتانیاهو محکوم شود و نباید با بمب های آمریکایی این مردم بی گناه و بخت برگشته چنین قربانی شوند؛ وقتی مدارس و بیمارستان ها مورد حمله قرار می گیرند، وقتی کودکان در بقل پدر و مادرشان جان می دهند گویا بشریت به انتهای خط رسیده».

علی جوادی، عضو کمیتهٔ مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران و مسئول پروژه های تلویزیونی حککا در ادامه افزود: « ... ما اگر بخواهیم دو رو و عوام فریب نباشیم باید بگوییم که هر گونه کمک تسلیحاتی به اسرائیل و نتانیاهو محکوم است. حمله ارتش اسرائیل به غزه با شعار مبارزه برای آزادی و دموکراسی غلط است. می دانیم که حماس تحت نفوذ ایران است و اگر ایران مهار شود خود به خود حماس و دیگر گروه های شبه نظامی محو خواهند شد».

شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان بدون اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی تنها به عدد 34 میلیارد دلار کمک مالی و نظامی ایالات متحده آمریکا به اسرائیل اشاره کرد و خاطرنشان کرد که این یک هزینه فوق العاده بالا برای مالیات دهندگان آمریکایی است!/تمام