main image
 164    1402/12/10

فراز و فرود امید خلیلی در رابطه با سلطنت طلبان +تصاویر

با رضا پهلوی بر علیه مسیح علینژاد

به گزارش ماهستیم؛ برخی مجریان بیکار تلویزیون من وتو این روزها با اعلام حمایت از رضا پهلوی بر علیه مسیح علینژاد دست به قلم شده و علیه او می نویسند؛ در همین رابطه می توان به امید خلیلی و سالومه سیدنیا اشاره کرد.

امید خلیلی در یادداشتی که به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد با اشاره به اظهارات اخیر شیوا امینی در برنامه رختکن تلویزیون من وتو، او را نوچه مسیح علینژاد خواند و در این باره نوشت: « مسیح علینژاد که تکلیف اش روشن است، از هر بالا رفتنی برای دیده شدن بالا می رود تا جیب اش خالی نماند! 4 نفر هم مثل خودش پیدا کرده است. برای برنامه رختکن قرار بود این لکاته میهمان ما شود؛ شیوا امینی پس از برنامه به تهیه کننده رختکن گفته بود که مسیح علینژاد 200 تا 300 دلار برای هر پست در شبکه اجتماعی پول می دهد».

امید خلیلی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: « ... برای گنده گویی درباره ی شاهزاده چقدر پول پرداخت می کند!؟».

گفتنی است شیوا امینی در بخشی از اظهارات خود در خصوص آینده رهبری ایران گفته بود: «... رضا پهلوی با سیرک "من وکالت می دهم" اعتراض مردم را به حاشیه برد؛ از نظر او تمام مخالفان جمهوری اسلامی فاند بگیر و کوتوله سیاسی هستند. خطاب به هواداران رضا پهلوی می گویم حباب تاج و تخت را بشکنید و ببینید مردم چه می خواهند».

امید خلیلی و مسیح علینژاد

سالومه سیدنیا نیز چندی پیش طی یادداشتی در شبکه های اجتماعی نوشت: « سیبی که واسه ارضای شهوت دیده شدن و معروفیت، تن به عقد موقت هرچی اصلاحاتچی درب و داغون داده و هر کدام یک گازی بهش زدند تا بالا ببرنش. حالا او به بقیه از لزوم داشتن استقلال حرف میزنه و به بقیه درس اخلاق هم میده ...».

سالومه سیدنیا و مسیح علینژاد

پاچه خواری امید خلیلی و دفاع تمام قد از رضا پهلوی در حالی است که او تا همین چند سال پیش از مخالفان رضا پهلوی به شمار می رفت! گفتنی است امید خلیلی ژانویه سال 2022 در انتقاد از عملکرد رضا پهلوی نوشت: « ای کاش برادر نازنینت برادر بزرگ تر بود و ولیعهد. از اون نازنین امید آبی گرم شدن می رفت، شما که هیچی .... تعطیل!»./تمام

امید خلیلی و رضا پهلوی