main image
 721    1400/09/27 1400/09/27

فعال کارگری بار خود را بست+ تصاویر راختصاصی

از کوچه تکبیری تا برج های مسکونی پاریز

به گزارش ماهستیم؛ بخش قابل توجه از مخالفان جمهوری اسلامی ایران را جماعت نانِ به نرخ روزخور تشکیل می دهد. رشد قارچ گونه آنها در داخل و خارج از کشور، گواهی بر این ادعا است که فعالیت در این حوزه حتما عواید مالی خوبی به همراه دارد! نکته قابل تامل اینکه ظرف سال های گذشته اغلب مخالفان حکومت ج.ا.ا ترجیح داده اند با عناوینی چون فعال دانشجویی، فعال حقوق بشر، فعال صنفی، فعال مدنی و .... معرفی شوند، حتی براندازان و طرفداران جنگ نیز چنین ترجیح می دهند!

مخالفان حکومت پس از کسب منافع مالی و سیاسی به طرز زیرکانه کنار می کشید! کافی است نگاهی به گذشته و حال افرادی چون فاطمه حقیقت جو، فریباداوودی مهاجر، اکبر گنجی، مجتبی واحدی داشته باشیم!؟ راستی از شیرین عبادی چه خبر!؟

پس از بهره برداری مخالفان جمهوری اسلامی ایران از وقایع مربوط به کوی دانشگاه در سال 78، حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، حجاب اجباری و .... اکنون نوبت به فعالان کارگری رسیده که با ادعای دفاع از حقوق کارگران به نان و نوایی برسند. در همین رابطه می توان به «رضا شهابی» از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکتواحد اتوبوسرانی تهران و حومه اشاره کرد.

در سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه البته نام های دیگری نیز به چشم می خورد؛ افرادی که تحت عنوان فعال حقوق کارگری گفتمان براندازی را مطرح می کردند که در این رابطه می توان به منصور اصانلو اشاره کرد.

علیرغم تمام حرف و حدیث هایی که درباره رضا شهابی مطرح است گویا شرایط برای او به بهترین وجه رقم خورده! او از خانه نه چندان بزرگ در کوچه تکبیری به واحد آپارتمان بزرگ در برج های مسکونی پاریز نقل مکان کرده است! او ادعای می کند که یک کارگر ساده تاسیسات است اما دروغ می گوید. باور کنیم از حقوق کارگری می توان یک واحد آپارتمان آن هم در این برج خریداری کرد!؟

گفتنی است این تصاویر توسط یکی از مخاطبان به دست ما رسیده است.

محل جدید سکونت رضا شهابی

محل قدیم سکونت رضا شهابی

گفتنی است اغلب اعضا هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به سخنرانی در خارج از کشور دعوت شده اند، رضا شهابی هم از این قاعده مستثنی نیست! او 20 اردیبهشت 1398 برای سخنرانی در روز جهانی کارگر وارد فرودگاه پاریس در فرانسه شد./تمام

مطالب مرتبط