main image
 301    1400/11/27

ماجرای ادامه دار پابوسی های نوریزاد

محمد نوریزاد به سراغ خانواده کشته شدگان حوادث آبان 98 رفت

به گزارش ماهستیم؛ محمد نوریزاد اگرچه در حوادث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه رسانه های معاند و اپوزسیون خارج از کشور قرار گرفت اما گذر زمان و آگاهی افکار عمومی از پشت پرده فتنه 88، شرایطی را رقم زد که هم او و هم جنبش سبز به ورطه فراموشی سپرده شدند. برای محمد نوریزاد ادامه این شرایط تحمل ناپذیر بود.

محمد نوریزاد با آن همه ادعا در مبارزه سیاسی به سراغ خانواده بهائیان رفت و در اقدام مضحک کف پای آنها را بوسید! عطش دیده شدن تا جایی پیش رفت که او در جریان ماجرای هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه پیامبر (ص) به حمایت از گردانندگان آن پرداخت! نوریزاد در واکنش به هتک حرمت نشریه شارلی ابدو نوشت: « چرا سپاس نگویم از آدم‌های فهیمی که نشریه‌ی شارلی ابدو را می‌گردانند؟».

محمد نوریزاد چندی پیش با حضور در منزل یکی از جانباختگان حوادث آبان 98 یکبار دیگر متوسل به پابوسی شد! او با ایراد اتهام های تکراری علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران، درصدد جلب توجه رسانه های معاند فارسی زبان برآمد اما جالب اینکه هیچ یک از آن رسانه ها توجه چندانی نسبت به این موضوع نکردند و خیلی راحت از کنار آن گذشتند! پیشتر تصور می شد که نوریزاد برای مقبولیت نزد اپوزسیون خارج از کشور دست به چنین کارهایی می زند اما روند سال های گذشته نشان می دهد که او بوی سبقت را حتی از دشمنان قسم خورده این آب و خاک ربوده است./تمام

 

پابوسی محمد نوریزاد