main image
 348    1401/05/23

ماموریت تازه آلبانی نشین ها

به ابراهیم رئیسی ویزا ندهید

به گزارش ماهستیم؛ اظهارات سخنگوی دولت در خصوص سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک با واکنش اپوزسیون خارج از کشور مواجه شده است. گروه ها و سازمان های سیاسی و در راس آن سازمان تروریستی منافقین به مانند سال های گذشته اقدام به برگزاری تجمع مقابل ساختمان کنگره آمریکا کردند.

بر اساس گزارش تلویزیون فارسی صدای آمریکا، درخواست تجمع کنندگان عدم اعطای ویزا به ابراهیم رئیسی عنوان شده است. قرار است رئیس‌جمهور کشورمان برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل [که مهر ماه در آمریکا برگزار خواهد شد] عازم نیویورک شود، خبر برنامه‌ریزی مقدماتی برای انجام این سفر را سخنگوی دولت اعلام کرد.

رامش سپهرراد، سخنگوی سازمان جوامع ایرانیان آمریکا [از گروه های وابسته به سازمان تروریستی منافقین] در گفت‌و‌گو با بخش فارسی صدای آمریکا گفته است: « ابراهیم رئیسی به عنوان مامور و مسئول قتل عام سال 1367 حق ندارد پایش را به آمریکا برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بگذارد!».

گفتنی است ایالات متحده امریکا به عنوان میزبان مقر سازمان ملل متحد، متعهد است که سفر تمام نمایندگان کشورهای عضو به آمریکا را تسهیل نماید؛ بنابراین به لحاظ قانون بین الملل دولتمردان این کشور حق ندارند مانع از حضور رئیس جمهور کشورمان در نیویورک شوند!

با این حال جمعی از سناتورهای جمهوری‌خواه شامل تام‌ کاتن، مارکو روبیو، تد کروز، مارشا بلکبرن، جونی ارنست، چاک گرسلی، و ریک اسکات از بایدن خواسته‌اند که درخواست ویزای رئیسی برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل رد شود!/تمام