main image
 386    1401/07/24

مرخصی مهدی هاشمی قبل از آتش سوزی در اوین

پاس گل یاسر هاشمی رفسنجانی که گل نشد!

به گزارش ماهستیم؛ در پی آتش‌سوزی و شنیده ‌شدن صدای تیراندازی در زندان اوین برخی فعالان سیاسی با حضور در شبکه های اجتماعی و بیان اظهارات غیرکارشناسی به تهییج افکار عمومی می پردازند.

در میان گمانه‌زنی‌ها در خصوص حادثه شب گذشته زندان اوین، یاسر هاشمی رفسنجانی با حضور در یک اتاق گفتگو در شبکه اجتماعی کلاب هاوس گفت که برادرش قرار بوده روز جمعه بعد از پایان مرخصی به زندان بازگردد که مسئولان زندان اوین به او گفته اند فعلا نیایید!

یاسر هاشمی رفسنجانی، برادر مهدی رفسنجانی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس تلویحا ادعا کرد که این حادثه از قبل برنامه ریزی شده بود! او این گمانه را مطرح کرد که حادثه اساسا برای حذف چهره های فعال سیاسی مخالف ج.ا.ا طراحی و اجرا گردیده است!

ادعای اخیر یاسر هاشمی رفسنجانی در حالی بیان می شود که اگر نظام ج.ا.ا بنابر حذف چهره های مخالف داشت، آنها خیلی وقت پیش و با کمترین هزینه از میان برداشته می شدند و نیازی به این نمایش نبود! اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی بهتر است به جای شبهه پراکنی و تهییج افکار عمومی، درباره ناگفته های سال 1388 و موضع والدین ش توضیح دهد.

متاسفانه سهم خواهی از سفره انقلاب سبب شده تا عده ای از جمله اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی بدون هیچ استعداد و دستاورد علمی، مناصب مهم دولتی را اشغال کنند./تمام