main image
 937    1401/03/18

مسیح علینژاد هم Me too

اظهارات متناقض مسیح علینژاد درباره تجاوز

به گزارش ماهستیم؛ یادداشت جنجال برانگیز کتایون ریاحی، بازیگر زن ایرانی بار دیگر هشتگ Me too را نزد کاربران فارسی زبان داغ کرد، حالا که این بحث مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بد نیست که مسیح علینژاد یکبار برای همیشه تکلیف خود را با این موضوع روشن کند!

مسیح علینژاد ژوئن سال 2018 در مصاحبه با نشریه آمریکایی Baytownsun ادعا کرد هنگامی که به عنوان خبرنگار پارلمانی در ایران مشغول به کار بوده بارها توسط نماینده های مجلس مورد تجاوز [صیغه] قرار گرفته است! او در این باره به Emme Mcguire گفته بود که برای دسترسی به منابع مجبور به انجام این کار شده است!

سابقه فعالیت های به اصطلاح سیاسی مسیح علینژاد در طول سال های اقامت در ایالات متحده امریکا نشان می دهد که او برای جلب توجه حاضر به انجام هر کاری است. به عبارت بهتر حیات سیاسی مخالفان جمهوری اسلامی ایران به حضور آنها در رسانه ها و محافل سیاسی وابستگی دارد.

مسیح علینژاد دو سال بعد در مصاحبه با ریحانه پارسا با اشاره به موضوع آزار و اذیت زنان گفت: « من به عنوان خبرنگار پارلمانی برای اینکه مورد آزار و اذیت جنسی قرار نگیرم با اینکه مطلقه بودم اما حلقه ازدواج دست می کردم!». به عبارت دیگر مسیح علینژاد موضوع تجاوز جنسی [صیغه] را قویا رد می کند.

ادعای امثال افرادی چون مسیح علینژاد بیشتر به دلیل جلب توجه نزد محافل خبری و سیاسی است؛ تصور کنید اگر حمایت تلویزیون BBC فارسی و صدای آمریکا از مسیح علینژاد نبود او اکنون در چه وضعیتی قرار داشت!؟

البته ادعای تجاوز جنسی اولین و آخرین دروغ مسیح علینژاد نبود!

مسیح علینژاد خرداد ماه سال 1400 ادعا کرد که ماموران امنیتی ایران قصد ربایش او را داشته اند؛ او در لایو اینستاگرام تاکید کرد که اگر حمایت ویژه کاخ سفید نبود او حتما سوژه بعدی سریال گاندو بود! دروغ مسیح علینژاد آنجا مشخص شد که او چند ماه بعد بدون مراقبت های امنیتی به ایتالیا سفر کرد!

ربودن مسیح علینژاد

گفتنی است مسیح علینژاد چند هفته پیش نیز برای تهیه گزارش به درب سفارت ایران در نروژ مراجعه کرد!/تمام