main image
 34    1403/02/09

معترضان دانشجو نبودند، هرج و مرج طلب بودند!

دفاع جانانه کارشناس ایران اینترنشنال از اسرائیل

به گزارش ماهستیم؛ اعتراض های دانشجویی در ایالات متحده آمریکا با عنوان جنبش همبستگی با غزه همچنان ادامه دارد؛ اقدام پلیس علیه دانشجویان معترض کارساز نبوده و دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز به نشانه همبستگی دست به اعتراض زده اند.

موج گسترده دستگیری و بازداشت دانشجویان به بهانه یهود ستیزی در حالی صورت می پذیرد که ایالات متحده آمریکا پرچمدار دموکراسی و آزادی بیان در دنیاست و همواره دیگر کشورها را به دلیل نقض حقوق بشر مورد اتهام قرار می دهد! این تناقض سبب می شود تا نظام سلطه با توان رسانه ای که در اختیار دارد، به افکار عمومی جهت دهد.

دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

در همین رابطه می توان به تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره کرد. مجید محمدی، کارشناس و تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه اغلب معترضان، هوادران حماس بوده اند، می گوید: « اینها بخش زیادی شان طرفدار حماس هستند نه فلسطین!».

علیرغم انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به دستگیری دانشجویان معترض در شبکه های اجتماعی و رسانه های بین المللی اما مجید محمدی در طول مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال از به کار بردن عنوان دانشجو طفره می رود! او در دفاع جانانه از رژیم اسرائیل، معترضان را افراد هرج و مرج طلب خطاب کرده و برای اثبات ادعای خود به سابقه ارتباط با دانشگاه های آمریکا اکتفا می کند.

معترضان دانشجویی آمریکا جنبش همبستگی با غزه

خط فکری رسانه های وابسته در جریان اعتراض دانشجویان آمریکایی

مجید محمدی که برای شعور مخاطب ارزش و اهمیتی قائل نیست، در توجیه ادعای خود در خصوص هرج و مرج طلبی می گوید: « من حدود 23 سال در آمریکا با دانشگاه ها در ارتباط بودم. ترکیب افرادی که در این مواقع بیرون می آیند، بخشی از آنها هرج و مرج طلب اند، بخشی از آنها مارکسیست و کمونیست هستند، بخشی از آنها اسلام گرا هستند. این ترکیب اهداف مختلفی رو دنبال می کند، خروجی آن، دفاع از حماس هست و از فلسطینی ها نیست! آنها یه جایی رو گرفتن و اشغال کردن و به لجن کشیدن و به هیچ جایی هم نرسیدن و فقط هرج و مرج کردن: جنبش وال استریت، ماجرای جرج فلوید و الان جنبش دانشجویی علیه اسراییل!».

دانشجویان آمریکایی خواهان قطع کمک های مالی و نظامی ایالات متحده آمریکا به رژیم اسرائیل و پایان جنایت علیه مردم فلسطین هستند؛ در آنسوی ماجرا نیز امثال افرادی مانند مجید محمدی و ... در رسانه های مختلف به دفاع جانانه از رژیم صهیونیستی می پردازند تا مبادا کنار گذاشته شوند!/تمام