main image
 484    1401/09/16

نسخه تکراری برای آزادی توماج صالحی

چیزی شبیه به حسین رونقی

به گزارش ماهستیم؛ خانواده حسین رونقی با انتشار اخبار دروغ و فضاسازی رسانه ای افکار عمومی را فریب دادند، آنها به دروغ ادعا کردند که هردو پای او در نتیجه حمله ماموران امنیتی شکسته شده و حال عمومی او رو به وخامت است! پس از آزادی موقت حسین رونقی عده ای به فکر افتاده اند تا همان سناریو را برای آزادی دیگر زندانیان سیاسی_امنیتی تکرار کنند. در همین رابطه می توان به توماج صالحی اشاره کرد.

توماج صالحی، یازدهم آبان ماه توسط نیروهای امنیتی دستگیر و بازداشت شد.

هشتگ آزادی توماج صالحی به لطف دروغ هایی مانند آنچه درباره حسین رونقی گفته شد ترند شبکه های اجتماعی شده است. صفحه او در شبکه اجتماعی توییتر منبع اخبار و گزارش ها درباره این خواننده جنجالی است. لازم به ذکر است که این صفحه پیشتر توسط خود او مدیریت می شد.

حساب کاربری توماج صالحی در شبکه اجتماعی توییتر درباره اوضاع و احوال این خواننده نوشته است: « هنرمند مردمی برای اعتراف گیری اجباری زیر شکنجه های جسمی و روحی قرار دارد؛ دست او شکسته و از ناحیه گردن آسیب دیدگی شدید دارد و این در حالی است که برای او هیچ اقدام درمانی انجام نداده اند!

موج اخبار و گزارش های دروغ درباره توماج صالحی و هشتگ سازی برای او در شبکه های اجتماعی، همان سناریویی است که پیشتر درباره حسین رونقی اجرا شد. این بار اما ماجرا اندکی تفاوت دارد! پخش مصاحبه با توماج صالحی یک رسوایی تمام عیار برای آنهایی بود که شبانه روز برای توماج خبر دروغ منتشر می کردند.

توماج صالحی

توماج صالحی

در فیلم مزبور هیچ آثار شکنجه [آنچنان که مخالفان و دشمنان گفته بودند] در دست و ناحیه گردن مشاهده نمی شود! لازم به ذکر است اکانت توماج صالحی در آخرین پیام خود پس رسوایی نوشت: « در حالیکه آثار شکنجه و خشونت بر چشم و صورت و روح و روان یک هنرمند مشهود است، او را مجبور کرده‌اند از حرف زدن درباره خشونتی که از طرف حکومت در جامعه اعمال می‌شود عذر خواهی کند؛ این اعترافات اجباری برای ما اهمیتی ندارد، آنچه اهمیت داشت دیدنش بعد از ۳۸ روز بی خبری بود»./تمام