main image
 206    1402/10/18

واکنش تند شهرام همایون به اظهارات وحید بهشتی

تاسیسات ایران ارث بابات که نیست!

به گزارش ماهستیم؛ موضوع حمله نظامی به ایران هر از گاهی توسط اپوزسیون خارج نشین مطرح می شود، شکست مبارزات سیاسی و ناکامی در براندازی از جمله دلایلی است که اپوزسیون را به این نتیجه رسانده که تنها راه سرنگونی حکومت ج.ا.ا، حمله همه جانبه کشورهای غربی است. پس از طرح این موضوع توسط امیرعباس فخرآور حالا یکی دیگر از فعالان به اصطلاح سیاسی از لزوم حمله نظامی به ایران سخن می گوید.

وحید بهشتی، فعال سیاسی مقیم لندن با حضور در کنست اسرائیل گفته است: « ... اسرائیل نباید از حمله به پایگاه‌ های سپاه پاسداران، مراکز هسته‌ای و منازل مقام‌های بلندپایه ایران ابایی داشته باشد!».

اظهارات وحید بهشتی در خصوص حمله نظامی کشورهای غربی به ایران، واکنش مدیر تلویزیون ماهواره ی کانال وان را به دنبال داشت، شهرام همایون ضمن ابراز تاسف از کشته شدن هموطنان [در حادثه تروریستی اخیر] گفت: « ... دیدن مرگ هموطنان خیلی وحشتناک بود؛ دیروز یک ایرانی در پارلمان اسرائیل گرا داد که مملکت ما رو بزنید! حیرت انگیز است که عده ای هم ابراز خوشحالی کردند؛ این من را از پا درآورد. مگر زیر ساخت ها و تاسیسات مملکت ارث بابات هست که از اسرائیل درخواست حمله نظامی می کنی، چرا!؟».

با توجه به جو منفی افکار عمومی علیه جنایات رژیم اسرائیل، انتظار می رود که اسرائیل بیش از هر زمان دیگری مشتاق حضور امثال افرادی چون وحید بهشتی است.

کوروش عرفانی

کوروش عرفانی، در بخشی از مصاحبه با شهرام همایون خاطرنشان کرد: « شما شک نکنید که این افراد پیوند سیاسی، مالی، قومی، نژادی، مذهبی با اسرائیل دارند و به خاطر همین الان انجام وظیفه می کنند. اینها نمی توانند نظر خود را به تمام ملت ایران تعمیم دهند»./تمام