main image
 96    1403/04/24

وجود رضا پهلوی مانع اتحاد اپوزسیون است

اظهارات تحلیلگر سابق وزارت دفاع ملی کانادا

به گزارش ماهستیم؛ رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران، علیرغم ادعای مبارزه علیه نظام ج.ا.ا و تلاش برای استقرار حکومت دموکراتیک و آزاد نشان داده است که هیچ اعتقادی به آن نداشته و ندارد. یکجانبه گرایی او در جریان تشکیل شورای ملی ایران، پروژه ققنوس و شورای همبستگی موجب ناکامی اپوزسیون شده است.

حامد اسماعیلیون و مسیح علینژاد در مصاحبه با رسانه های ماهواره ی فارسی زبان اعلام کردند که یکجانبه گرایی شخص رضا پهلوی ادامه کار را دشوار کرده است، بنابراین تصمیم به خروج از شورای همبستگی گرفته اند!

اظهارات اخیر تحلیلگر سابق وزارت دفاع ملی کانادا بار دیگر ثابت کرد که از حرف تا عمل رضا پهلوی فاصله بسیار است! او بارها در مصاحبه با رسانه های خبری ادعا کرده است که برای دموکراسی و تشکیل یک حکومت دموکراتیک در ایران جنگ می کند، با این حال در جریان ملاقات با مقام های غربی به آنها پیشنهاد داده است که حکومت سلطنتی برای مردم ایران و آنها بهتر خواهد بود.

رضا پهلوی عامل اختلاف

مقام سابق وزارت دفاع ملی کانادا گفته است: « ... پسر آخرین شاه ایران در جریان ملاقات به ما می گوید که مردم ایران برای دموکراسی آماده نیستند و در عوض یک نظام سنتی تر مثلا حکومت سلطنتی برای آنها بهتر است!».

اکنون صحت ادعای حامد اسماعیلیون و مسیح علیژاد درباره رضا پهلوی مورد تایید قرار می گیرد، آیا کسی هست که همچنان به رضا پهلوی و آنچه او می گوید اعتقادی داشته باشد!؟/تمام