main image
 46    1403/01/28

پیاده نظام سایبری برای انتقام اسرائیل لحظه شماری می کند

ما خواهان حمله نظامی همه جانبه به ایران هستیم!

به گزارش ماهستیم؛ دقایقی پس از حمله سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی، ضدانقلاب خارج از کشور که تا پیش از این به تمسخر توانایی نظامی ایران را به سخره گرفته بودند در چزخش 360 درجه ای مواضع خود را تغییر دادند و به عقده گشایی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت. در همین رابطه می توان به یادداشت های علی حسین قاضی زاده، پوریا زراعتی، احمد باطبی، امیرحسین اعتمادی، شادی امین، شهریار صیامی و ... در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

دوستی علی کریمی با اسرائیل

اغلب این افراد دقایقی پس از حمله موفق سپاه پاسداران، از سوی رژیم اسرائیل وعده انتقام سخت دادند! علی حسین قاضی زاده طی یادداشت در شبکه اجتماعی ایکس درباره حمله موشکی سپاه پاسداران نوشت: « آهن پاره های تان را به سمت اسرائیل شلیک کردید، حالا صبر کنید. صبح فردا هم می رسد!».

علی حسین قاضی

پوریا زراعتی در یادداشت دیگری ضمن اشاره به شکست عملیات وعده صادق نوشت: « 185 پهپاد شاهد، 36 موشک کروز، 110 موشک بالستیک که همه قبل از برخورد با هدف توسط سامانه دفاع موشکی اسرائیل رهگیری و نابود شدند. باید منتظر جواب اسرائیل باشید».

علیرغم اینکه عملیات اخیر علیه اسرائیل با استقبال پرشور مردم مواجه شده اما احمد باطبی، فعال و تحلیلگر سیاسی همراهی با سپاه پاسداران و ارتش ج.ا.ا  را نشانه دشمنی با ایران عنوان می کند! او در این باره نوشته است: « زمان مرگ فرا رسیده است، پیوند سپاه تروریستی پاسداران به ایران و دفاع از جنگ افروزی این فرقه تبهکار به هر بهانه ای یعنی ایستادن در جبهه ی دشمنان ایران».

با وجود اینکه ضدانقلاب خارج از کشور برای اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران لحظه شماری می کند اما مقام های اسرائیلی با درک قدرت و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن پرهیز از اقدام نظامی اعلام کرده اند که همچنان گزینه های دیپلماتیک را برای انزوای ایران در صحنه جهانی دنبال خواهند کرد.

علاوه بر اظهارات مقام های صهیونیستی اما متحدان غربی اسرائیل نیز ضمن اعلام حمایت به پرهیز از اقدام متقابل تاکید کردند. ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در جلسه اضطراری مجلس عوام انگلیس پیرامون تحولات خاورمیانه گفته است: « ما با متحدان‌مان در تلاش هستیم تا تنش‌ها را کاهش دهیم. باید خونسردی خود را حفظ کنیم و تمام تلاش‌های دیپلماتیک خود را در این زمینه به کار ببندیم. من بزودی با نخست وزیر نتانیاهو صحبت خواهم کرد تا همبستگی خود را با اسرائیل در برابر حمله صورت گرفته اعلام و درباره نحوه جلوگیری از تشدید تنش‌ها صحبت کنم»./تمام