main image
 287    1402/07/26

پینوکیوی مشهد

دروغ های ناتمام فاطمه سپهری

به گزارش ماهستیم؛ حیات سیاسی زندانیان سیاسی_امنیتی در ایران با دروغ ارتباط تنگاتنگی دارد! از آنجا که رسیدگی پزشکی به تمام زندانیان علی الخصوص این گروه از زندانیان مورد توجه سازمان زندان ها می باشد اما همواره اخبار و گزارش هایی درباره عدم رسیدگی پزشکی به منتشر می شود.

پیش از این نرگس محمدی، نسرین ستوده، آتنا دائمی، محمد نوریزاد، صبا کرد افشاری، گلرخ ایرایی و .... درباره شرایط بهداشتی و عدم رسیدگی پزشکی در زندان ها سخن گفته بودند که خوشبختانه با ورود اهالی رسانه معلوم شد که ادعای آنها از اساس کذب و دروغ است.

 

چاق شدن نرگس محمدی

از خبر دورغ ممانعت از برقراری تماس تلفنی با فرزندان تا شایعه عدم برخورداری زندانیان زنجان از امکانات بهداشتی و درمانی در طول دوران کرونا

عصای محمد نوریزاد

عصای محمد نوریزاد

دروغ ها درباره خودکشی نوریزاد و اقدام به خودزنی برای جلب توجه افکار عمومی

فاطمه سپهری که چندین نوبت برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مختلف اعزام شده، اخیرا در یک ویدئو که برای تلویزیون من و تو ارسال شده، ادعا می کند که ماموران امنیتی از اعزام او به مراکز درمانی ممانعت بعل آورده اند!

درباره ممانعت ماموران اداره اطلاعات مشهد به 16 مرداد ماه سال 1400 بر می گردیم؛ فاطمه سپهری حتما به خاطر دارد که پس از احضار به اداره اطلاعات، در نهایت احترام جهت دریافت خدمات پزشکی به یک مرکز درمانی در همان حوالی منتقل شدند!

فاطمه سپهری

اما فیلم پخش شده از شبکه تلویزیونی من وتو ....

فاطمه سپهری در ویدئوی مورد اشاره با مظلوم نمایی، هموطنان را مورد خطاب قرار داده و شرح حالی از دستگیری تا انتقال به زندان وکیل آباد مشهد [که در واقع روند رسیدگی قضائی به پرونده است] را شرح می دهد؛ او شرایط بهداشتی و رسیدگی پزشکی در زندان وکیل آباد مشهد را بسیار ناگوار توصیف کرده و در این باره می گوید: « در طول 13 ماه گذشته در زندان وکیل آباد بسیار اذیت شدم و انواع و اقسام فشارهای روانی از جانب عُمال رژیم بر من تحمیل شد!».

در همین رابطه فاطمه سپهری باید پاسخ دهد که انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) در مورخه 2 مهرماه سال 1401، انتقال به بیمارستان امام رضا و بستری به مدت ده روز در مورخه 10 اردیبهشت 1402، انتقال به بیمارستان قائم (عج) در مورخه 5 مهرماه 1402 و انتقال دوباره به بیمارستان قائم (عج) در مورخه 22 مهرماه برای چه بوده است!؟ آیا برای رسیدگی و دریافت خدمات پزسکی نبوده است!؟

فاطمه سپهری از همکاری و اعتماد ماموران و کادر سازمان زندان ها سوء استفاده کرده است؛ در مورخه 22 مهرماه که فاطمه سپهری به بیمارستان قائم (عج) منتقل می شود، او برای تهیه فیلم و ارسال به شبکه های بیگانه برنامه ریزی کرد! متاسفانه فاطمه سپهری از اعتماد مامور گماشته شده سوء استفاده کرد و با همکاری دخترش اقدام به تهیه فیلم کرد، دقایقی بعد انسیه سپهری با خروج از بیمارستان و در موقعیت مناسب فیلم را برای شبکه من وتو ارسال کرد. [1]

انسیه سپهری

نکته قابل تامل اینکه فاطمه سپهری در جای جای فیلم از حال بد، استرس روانی و شرابط نامساعد که ناشی از عدم رسیدگی پزشکی است، شکایت دارد! حال بد و شرایط نامساعد پزشکی در حالی است که حتی یک دستگاه ساده مانیتورینگ [که برای سنجش اکسیژن خون، فشار خون و .... مورد استفاده قرار می گیرد] به او وصل نیست!

حال بد، استرس روانی و شرابط نامساعد پزشکی برای فاطمه سپهری اما سبب نشد که او نام و یاد رضا پهلوی و فرح دیبا را فراموش کند! این عنصر خود فروخته ضمن ابراز ارادت به خانواده پهلوی، با وقاحت تمام از اسرائیلی ها دفاع و مقاومت حماس را محکوم کرد!

فاطمه سپهری بیمارستان قائم مشهد

فاطمه سپهری ضمن آرزوی پیروزی برای اسرائیل گفت: « با صدای رسا می گویم که ما ملت ایران از اسرائیل دفاع می کنیم و عُمال رژیم پول مردم را صرف گلوله برای اسرائیل می کند! ما کشتار انسان های بیگناه در اسرائیل را محکوم می کنیم، امیدوارم در طوفان الاقصی که به راه انداخته اند، طومار آنها برای همیشه پیچیده شود!».

براستی که انسان تا چه اندازه باید پست و فرومایه باشد که علیرغم مطالعه و آگاهی از خیانت دودمان پهلوی بازهم برایشان دم تکان دهد! جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و ارسال تسلیحات نظامی ایالات متحده آمریکا در روز روشن را نبیند و درباره آن دروغ گوید. اگر دم تکانی برای تلویزیون سلطنت طلب من وتو و حمایت از اسرائیل نبود محال ممکن بود این فیلم در شبکه تلویزیونی من وتو پخش شود.

همچنان که در ابتدای گزارش گفته شد، حیات سیاسی این گروه از زندانیان در گرو دروغ و فریب افکار عمومی است و گرنه چه نیازی است که چنین سخن پراکنی کند!؟ 

تکلیف فاطمه سپهری و دیگر زندانیان سیاسی_امنیتی مشخص است، آنها در ازای دیده شدن و دریافت امتیاز ضمن نادیده گرفتن حق حتی حاضرند آن را لگدمال کنند. برای مخاطب فارسی زبان که تصور می کند اینها نماینده آزادی و دموکراسی در آینده هستند جای تاسف است./تمام


پی نوشت: اوایل سال 1398 بود که 14 نفر از جمله محمد نوری زاد، محمد ملکی، هاشم خواستار، گوهر عشقی، عباس واحدیان شاهرودی، حوریه فرج‌زداده، کمال جعفری یزدی، محمد مهدوی‌فر، جواد لعل محمدی، محمدرضا بیات، محمد کریم بیگی، زرتشت احمدی راغب، نصرت بهشتی و محمد حسین سپهری و فاطمه سپهری با انتشار بیانیه ی ضمن اعلام گذار از جمهوری اسلامی ایران، خواهان استعفای رهبر انقلاب و روی کار آمدن یک نظام به اصطلاح دموکراتیک در ایران شدند. محمد حسین سپهری در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در نامه های جداگانه از رئیس جمهور ایالات متحده امریکا درخواست کرد تا علیه ج.ا.ا تحریم های بیشتر وضع شود!

[1] هرگونه همکاری با شبکه‌های معاند علیه نظام اسلامی اعم از ارسال فیلم برای دشمنان نظام مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی است و از 1 تا 10 سال حبس دارد.