main image
 724    1401/06/03

چلوکباب یا شیر و خورشید/جنجال تازه شهرام همایون

شهریار آهی و حسن شریعتمداری تهدید به افشاگری شدند

به گزارش ماهستیم؛ شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان در برنامه تلویزیونی آخرین لحظه مدعی شد که یک جریان خاص توانسته است ارتش، سپاه پاسداران، نهاد ریاست جمهوری، شبکه قاچاق مواد مخدر، اپوزسیون و ... را تحت کنترل خود در آورد! او حتی ادعا کرد رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز تحت نفوذ این جریان قرار دارد!

شهرام همایون هدف ایران جریان را تجزیه و تخریب ایران عنوان کرد.

مدیر تلویزیون کانال وان در همین رابطه به سخنرانی حسن شریعتمداری و شهریار آهی [دبیر جریان شورای گذار] درباره زبان ملی اشاره کرد و گفت: « مردم نگاه گنید، اینها وحدت ملی را اینجوری از بین می برند! چقدر هوشمندانه عمل می کنند. شورای گذار تو کی هستی!؟ چند نفری و چند تا آدم داری!؟ به خدا تک تک شما را فاش می کنم و بعد مقابل همین دوربین خودکشی می کنم».

شهرام همایون در ادامه خطاب به سرکردگان شورای ملی گفت: « تمام ارتباطات تان را برملا خواهم کرد، وقاحت نمی کنید! دیگر طاقت اینها ندارم. خانم ها و آقایان، بخشی قوی از اپوزسیون ایران، بخش ارتباط دار، بخشی که میتونه بلیط فرست کلاس هواپیما خریداری کند! اینها کمر به نابودی ایران بسته اند».

گفتنی است حسن شریعتمداری در جریان پرسش و پاسخ درباره زبان ملی و چند زبانی در ایران گفته است: « کشورهای بسیاری هستند که سیستم چندزبان آموزشی دارند و اتفاقا موفق هم هستند، این به ان معنی نیست که در هر ایالتی که به زبان خاص حرف می زنند، زبان دیگری تدریس نشود. طریق اجرایی این کار را متخصصان خواهند گفت، مطمئن باشید هیچ مانعی سر این راه نیست!».

شهریار آهی نیز این باره گفته است: « من یک طرح حکومتی دارم که بر مبنای آن سه زبان رسمی عربی ، انگلیسی و فارسی  در شمال کشور و سه زبان رسمی ترکی، روسی و فارسی داشته باشیم».

شهرام همایون در ادامه برنامه به لزوم توجه به پرچم شیر و خورشید تاکید کرد و از مخاطبان تلویزیون کانال وان خواست تا خرید و نگهداری پرچم شیر و خورشید را پشت گوش نیاندازند! او در این باره گفت: « تلاش زیادی شد تا پرچم بدون لوگو شیر و خورشید باشد، حتی برخی به جای شیر و خورشید عکس چلوکباب گذاشتند!».

در نهایت شهرام همایون توضیح نداد این جریان که ارتش، سپاه پاسداران، نهاد ریاست جمهوری و حتی رهبری را تحت کنترل دارد چیست و دارای چه مشخصاتی است! او مطابق معمول با زبان تهدید و ادعای افشاگری پرچم فروخت./تمام