main image
 304    1401/05/22

چهار خانواده ایرانی اسیر اتهام های شباک شدند

خودکشی یک زن ایرانی ساکن اسرائیل

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های فارسی زبان از خودکشی یک زن ایرانی ساکن سرزمین های اشغالی خبر داده اند، حدود نه ماه پیش مقام های رژیم صهیونیستی از دستگیری چهار زن و یک مرد ایرانی به اتهام جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

تلویزیون ایران اینترنشنال مدعی است که یکی از ماموریت های افراد مظنون به همکاری با ج.ا.ا ارائه گزارش درباره دفتر تلویزیون ایران اینترنشنال و کارمندان آن بوده است! این ادعا در حالی است که اصل موضوع همکاری این افراد با ج.ا.ا مورد سوال است و هنوز اسناد و مدارکی در این باره منتشر نشده است!

رسانه های اسرائیل بدون اشاره به هویت این فرد گزارش کرده اند که او بیش از 100 قرص به قصد خودکشی مصرف کرده است! این زن ایرانی هشت ماه پیش به اتهام جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایران توسط ماموران شباک دستگیر شد و سه ماه تحت بازجویی ماموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل قرار گرفت. همسر این زن در مصاحبه با رسانه های اسرائیل گفته است: « ماموران شباک همسرم بی‌گناه را که هیچ سابقه بزهکاری نداشت، مورد اذیت و آزار قرار داده اند؛ از هشت ماه پیش تاکنون زندگی ما جهنم شده است».

نکته جالب اینکه همسر این زن در مصاحبه با رسانه های اسرائیل تاکید دارد که خانواده ش با ارزش های صهیونیسم بزرگ شده و به آن معتقد هستند!

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل چندی پیش زندگی یک خانواده ایرانی دیگر ساکن سرزمین های اشغالی را نشان داد. همسر و فرزندان این خانواده در حالی که اشک می‌ریختند توضیح ‌دادند که در دوره طولانی که مادر خانواده در بازداشتگاه شباک بوده، چه بر سر او و خانواده آمده است! این زن نیز به آزار روحی در طول دوران بازداشت اشاره کرده است.

اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت چهار زن و یک مرد ایرانی بیش از هر چیز استیصال و درماندگی آنها در برابر جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد؛ مقام های اسرائیل برای نمایش قدرت دستگاه امنیتی خود، اینچنین با شهروندان شان رفتار می کنند!

سازمان امنیت داخلی اسرائیل ۲۲ دیماه سال گذشته خبر داد که چهار زن و یک مرد ایرانی ساکن اسرائیل را به اتهام جاسوسی برای سپاه پاسداران دستگیر و بازداشت کرده است. نفتالی بنت، نخست‌ وزیر وقت اسرائیل ضمن تبریک به شباک و پلیس اسرائیل افزود: «دستان بلند دستگاه امنیتی اسرائیل به همه کسانی که قصد آسیب زدن به اسرائیل را دارند، خواهد رسید»./تمام