main image
 441    1401/01/03

کشف 15 کیلوگرم اورانیوم غنی شده در اطراف تهران

ادعای مضحک ضدانقلاب خارج نشین علیه جمهوری اسلامی

به گزارش ماهستیم؛ اپوزسیون خارج از کشور پس از سال ها مبارزه به این نتیجه رسیده است که تنها گزینه پیش رو برای از میان برداشتن جمهوری اسلامی ایران، حمله نظامی کشورهای غربی است، از این رو برخی چهره های فعال اپوزسیون به بهانه های مختلف و واهی تلاش دارند تا کشورهای غربی را به اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران ترغیب کنند.

اپوزسیون خارج از کشور با تکرار ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مشغول طراحی و برنامه ریزی برای ساخت سلاح هسته ای است، نقش بازوی رسانه ای آن رژیم را ایفا می کند. حجم اخبار و گزارش های منتشر شده درباره فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران بسیار است. به عنوان مثال در یکی از این گزارش ها ادعا شده است که حکومت ایران 15 کیلوگرم اورانیوم غنی شده با خلوص 65 درصد را در اطراف شهر تهران پخش کرده است!!!

سایت نیک نیوز که توسط «امیرعباس فخرآور» یکی از چهره های بدنام اپوزسیون اداره می شود، با اشاره به این خبر نوشته است: آنچه ایران پنهان می‌کند، اسرائیل خواهد یافت.

بنابر گزارش سایت نیک نیوز، سازمان های اطلاعاتی رژیم اسرائیل با انجام عملیات جاسوسی، موفق به شناسایی یک انبار مخفی اتمی در ایران شده اند که گزارش آن را برای سازمان انرژی اتمی ارسال کرده است! نکته جالب اینکه امیرعباس فخرآور با تکرار ادعای نخست وزیر اسرائیل مدعی است که تهران برای سرپوش گذاشتن و مخفی کاری، اقدام به پخش اورانیوم غنی شده در اطراف تهران کرده است.

نکته قابل تامل اینکه برخی کاربران شبکه های اجتماعی نیز این ادعا را بازنشر کردند.

ادعای صهیونیست ها در کشف انبار اتمی و بی اطلاعی از مکان هایی که اورانیوم غنی شده در آنجا پخش شده بسیار مضحک است. صهیونیست ها از یک سو ادعا می کنند که یک انبار اتمی در ایران کشف کرده اند و در عین حال ادعا می کنند که اورانیوم غنی شده در مکان هایی که نمی دانند کجاست، پخش شده است!؟

امیرعباس فخرآور از حامیان ترامپ و طرفدار حمله نظامی به ایران است، گفتنی است او پس از پیروزی جو بایدن به صهیونیست ها پناه برد و رسما تریبون تبلیغاتی آنها شد! علاوه بر فخرآور یک سازمان سیاسی دیگر با صهیونیست ها همکاری نزدیک دارد! سازمان تروریستی منافقین پس از حذف از لیست سیاه ایالات متحده امریکا با صهیونیست ها وارد همکاری شد و درباره برنامه و فعالیت های هسته ای ایران به جمع آوری اطلاعات پرداخت./تمام