main image
 198    1402/11/19

گلچین های تلویزیون من و تو

ناگفته ها درباره من و تو و کارمندانش +بخش دوم

به گزارش ماهستیم؛ تلویزیون من وتو پس از دوازده سال فعالیت بدون هیچ توضیح قانع کننده ای تعطیل شد! همچنان سوال های زیادی در خصوص سیاست و نحوه فعالیت ها، منابع مالی و رفتار جنجال برانگیز برخی کارمندان آن رسانه مطرح است است.

چندی پیش حسن اعتمادی از عوامل اجرایی تلویزیون من وتو با حضور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس به برخی از سوال ها پاسخ داد؛ بخش اول گزارش به نحوه استخدام و فعالیت یکی از مجریان پر حاشیه این تلویزیون یعنی صبا خویی اختصاص داشت.

حسن اعتمادی در بخشی از اظهارات خود با اشاره به پروتکل های شبکه های ماهواره ی برای انجام مصاحبه با افراد گفت: « ... من مسئول برنامه ی نبودم که به واسطه آن افرادی بایکوت شوند ولی همه رسانه ها پروتکل هایی دارند که بر اساس آن از افراد مختلف برای انجام مصاحبه دعوت می شود. در ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و دیگر رسانه های فارسی زبان یک تیم هست که تصمیم می گیرد چه کسانی دعوت بشوند و چه کسانی دعوت نشوند!».

حسن اعتمادی در ادامه خاطرنشان کرد: « خارج از لیست کسی را دعوت نمی کنند، این را بگویم که شما هر اندازه هم افشاگری کنید فایده ی ندارد، چون آنها در قدرت هستند! صدای آمریکا و ایران اینترنشنال بارها از من دعوت بعمل آوردند ولی بعد از جنبش مهسا از لیست خارج شدم ولی اعتراض هم نکردم که چرا من را دعوت نمی کنید چون می دانستم که از لیست خارج شدم!».

اظهارات حسن اعتمادی درباره رویه و سیاست رسانه های ماهواره ی برای مصاحبه با افراد در حالی است که اغلب این رسانه ها با شعار پر طمطراق آزادی بیان و عقیده فعالیت می کنند./تمام