main image
 116    1402/12/13

یادداشت نرگس محمدی برای لوموند به این بهانه

به دنبال فریب اروپایی ها

به گزارش ماهستیم؛ تلویزیون فارسی صدای آمریکا از انتشار کتاب جدید نرگس محمدی با نام شکنجه سفید خبر داد، این زندانی سیاسی_امنیتی همچنین در یادداشتی برای نشریه لوموند فرانسه، از شکنجه و آزار و اذیت زندانیان در ایران نوشت.

پس از اهدای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی، تقی رحمانی [همسر نرگس محمدی و ساکن پاریس] بخشی از جایزه نقدی را صرف انتشار کتاب شکنجه سفید کرد. [1] مرور یادداشت این زندانی سیاسی_امنیتی در نشریه لوموند نشان می دهد که نرگس محمدی ضمن بزرگ نمایی درباره خود، با تکرار دروغ های گذشته، این بار درصدد فریب افکار عمومی شهروندان فرانسوی است.

کتاب شکنجه سفید

نرگس محمدی طی سال ها گذشته بارها مطالبی را به دروغ علیه ج.ا.ا نسبت داده است؛ از جمله آن می توان به ابتلاء بیماری کرونا، عدم برخورداری زندانیان زن از مراقبت های پزشکی در دوران همه گیری کرونا و آزار جنسی سازمان یافته زندانیان زن توسط کارکنان سازمان زندان ها اشاره کرد. علاوه بر این نرگس محمدی با مظلوم نمایی نزد مجامع غربی ثابت کرد تا چه اندازه برای دریافت جایزه صلح نوبل ذوق و اشتیاق دارد. [2]

از مدت ها پیش دست امثال افرادی چون نرگس محمدی، شیرین عبادی، مسیح علینژاد و ... برای بسیاری از هموطنان در داخل و خارج از کشور رو شده و پر واضح است که گفتار و رفتار آنها برای فریب افکار عمومی و ادامه حیات سیاسی است! با توجه به آنچه گفته شد از این پس افکار عمومی در اروپا و آمریکا حائز اهمیت است.


[1] به برندگان جایزه صلح نوبل مبلغ 11 میلیون کرون سوئد جایزه نقدی پرداخت می شود؛ انتظار می رفت که بخشی از این جایزه صرف انتشار کتاب شود. نرگس محمدی نیز مانند مسیح علینژاد با بزرگ نمایی درباره فعالیت های خود علیه ج.ا.ا درصدد است افکار عمومی شهروندان اروپایی را تحت تاثیر قرار دهد.

 [2] نرگس محمدی علاوه بر رد تماس  های تلفنی با فرزندان، از حق مرخصی قانونی نیز استفاده نکرد! این در حالی است که پیشتر برای تماس تلفنی با فرزندان ش در خارج از کشور متوسل به دروغ شده بود. حتی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوع شد و در نهایت مشخص شد که ماجرای جنجال برانگیز عدم برخورداری از تماس تلفنی با فرزندان از اساس دروغ بوده است.