main image
 72    1403/01/03

‏پیام تسلیت حامد اسماعیلیون حاشیه ساز شد

سلطنت طلبان منتظر تلافی هستند

به گزارش ماهستیم؛ اوضاع و احوال اپوزسیون خارج از کشور پس از ماجرای انحلال شورای همبستگی و شکست منشور مهسا چنان آشفته است که هر یک از جریان های سیاسی منتظر بهانه برای هجمه به طرف مقابل هستند! در همین رابطه می توان به پیام تسلیت حامد اسماعیلیون در ارتباط با فوت فرامرز اصلانی اشاره کرد.

پس از انتشار پیام تسلیت حامد اسماعیلیون در ارتباط با فوت فرامرز اصلانی [خواننده ساکن لس آنجلس] طرفداران رضا پهلوی با یادآوری و شرح ماجرای یک دیدار، دوگانگی حامد اسماعیلیون را به اشتراک گذاشتند. یک کاربر شبکه اجتماعی ایکس درباره دوگانگی حامد اسماعیلیون نوشت: «چه وقیحانه تزویر می‌کنید؛یادمان نمی رود که ‎حامد اسماعیلیون در روزی که فرامرز اصلانی برای تماشای فیلم در ردیف اول تماشاگران در سالن حضور داشت، سلام نکردید، حالا می گویید، بدرود؟ کجا به او درود گفتید که اینجا می گویید بدرود؟! چقدر شارلاتان و دروغ گو و حقیر هستید!».

پیام تسلیت برای فرامرز اصلانی

تا پیش از شورای همبستگی، اگر دعوا و درگیری ها در اپوزسیون به سلطنت طلبان، و سازمان تروریستی رجوی خلاصه می شد اکنون پای حامد اسماعیلیون، مسیح علینژاد و دیگران نیز به قضیه باز شده! پیشتر یکی از حامیان رضا پهلوی در شبکه اجتماعی X با اشاره به مراسم افتتاحیه یک فیلم درباره کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین نوشت: « شاهزاده برای افتتاح فیلمی درباره کشته شدگان هواپیمای اوکراینی بلند شد رفت و دسته گلی هم هدیه داد اما حامد اسماعیلیون آنقدر بی ادب بود که حتی نرفت با او سلام و احوالپرسی کند».

بی احترامی حامد اسماعیلیون به رضا پهلوی

با توجه به آنچه گفته شد سلطنت طلبان هر لحظه به دنبال تلافی، آن رفتارِ حامد اسماعیلیون هستند./تمام